السلام عليكم ورحمه الله وبركاته والله يااخ متداول متميز احنا اللى شاكرين ليك على وجودك معانا هنا فى الورشه الواحد بيبقى نفسه موت يكلم اى حد فى اليوت لكن فعلا العاملين باليوت قليلين جدا
اما بالنسبه للسيناريوهات اللى انت عاملها لاغبار عليها الصراحه لكن والله اعلى واعلم انه الثانى يتم ابطاله ليس لانه خطا ولكنه على اليومى وفى الكتاب اللى الاخ ياسر واضعه قايل انه لا يوجد خامسه مبتوره او مقطوعه على اليومى هى بتحدث فقط على الفريمات الضغيره حيث يحدث بعض الخرق للقواعد اما على اليومى والفريمات الاكبر الامور ماشيه بتركيب واضح فالبتالى انا ارشح السيناريو الاول ومش معا التانى لانه على فريم كبير
اما بالنسبه للاخ المغيرى هو قال انه الموجه المبتوره بتيجى فى السوق الضعيف على ما اعتقد انه دا مش صحيح لانه الموجه الخامسه المبتوره بتيجى على فريمات ضغيره بعد موجه ثالثه شديده جدا فالبتالى بتبقى استهلكت كل طاقه السوق فى الثالثه والخامسه بتبقى خلاص ملها لازمه وتصحح علطول وفى انتظار الاخ ابوعلاء ان شاء الله هو غالبا بيبقى فى اخر الاسبوع موجود والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

