ممكن اي ممكن لا ماأقدر اجزم
Printable View
البارحة إحدى الأفكار عملت لها مراجعة يدوية لأكثر من سنة والنتيجة ولا غلطة ، الأفكار والطرق كثيرة فوق ماتتصور ، كل فكرة تسدح معها فكرتين على جنب .
--------------------------
وانا عملت قبل 5 دقائق تجربة غريبة
جبت حبل ,, صغير وربطتة على احدى يداي ,,, ابغى اعرف هل هناك احد موجود ولا لا
طلع موجود هههه والحين يداي متورمة تورم مو طبيعي وعليها خربشات هههههههه فكيف انا الحين سانام ههههههههه
اختبار وجود القرين هههههههه
اممم
شايف فيك خير كثير .. ومستاء منك جداً
عامل زي الناس اللي صنعوا المخرطة العامودية
نفس المخرطة الأفقية .. نفس المهام .. نفس الأداء ..
بس الفرق اني بالمخرطة الأفقية محدد بطول يتراوح من متر لـ 2.5
بينما بالمخرطة الأفقية متاح الطول 30 متر .. 100 متر .. واقطار حدث بلا حرج
فبالتالي احنا يا جماعة بدنا نبتكر شي جديد .. بس قدرات أسوء .. طيب ليش ..؟!
وانا بقول بما انه عندك المخرطة الأفقية يا صديقي ليش تستخدم مخرطة عامودية !
بتمنى اني اشوفك مضارب شرس .. بس خلي ولاءك لمحفظتك " المصاري يعني "
أما أولاً فأنا راجل مليش بالتحديات لسببين .. الأول انه بكون فرحان لما اشوف حد بكسب اكثر مني اقل مني مش مهم المهم بكسب
فبالتالي التحدي ما فيه روح .. ميت مع انه عايش
الثاني اني بحب اتحدى نفسي فقط
لكن مع ذلك موافق ع التحدي .. ضمن شرط واحد فقط .. أن لا يزيد وقف خسارتك عن 10 نقاط مهما كان الأصل المالي الذي تتداوله
والهدف مش مهم ان شا الله 10 نقاط انت حر .. لنشوفك وقتها بتصمد أو كيف :013:
يسعد اوقاتك
-----------------------------------
مافينى الا كل شر , اما الخير مدري فين راح ,,,
مش اقولك ان كل شئ ضدي 100% ,, الوضع الحالي متدهور هنا الى ابعد حد ,, فوق ماتتصور ,, وفوق احتمال اي احد ان يتحملة
احمد ربك بس انك خارج حدود هذا البلد التعيس ههههههههههه
تتكلم عربي انت ,,
باقي كلامك , نشوفة في الصباح , اصلا الان قدة صباح لكن باقي كم ساعة نشوف نكمل نوم
2:35 صباحا والبلد كلة يغلي ,,
ياقلب خلنى اشوف مشاركتك رقم 263 مرة اخرى
فيها شئ من خبرة الحياة ,, وانت الحياة كلها ياسيدي
راجع لك بعد قليل
هههههههههههههه
يابا دي دولارات بجد $$$$$$
مهنة رهيبة ,,
والان اعتقد قطع الغيار بتاع بعض السيارات بسبب كورونا اصبحت شحيحة بعض الشئ
هيك اذا بتمول حسابك للفوركس هذا من الاشغال دي :0016:
شوف يابن الناس ,, اولا انا مش عارف وش جابنى الى هذا السوق
وثانيا ,, اصلا انا كارة هذة الاسواق ,, واريد ان اهرب منها
وثالثا ,, لارغبة لدي لااكمال اي شئ في هذا السوق
ورابعا ,, كل شئ مجرد برمجة لعينة ,, قد قلت لك من قبل واكررها لك كل مرة هههههههه مافيش اي حاجة حلوة من وراء الفول او الفلوس الكثير خصوصا لشخص مثلي لسة ماشاف شئ من هذة الدنيا الللعينة وجبروتها هههههههههههه
خامسا ,, لاتسالنى اي شئ لاانني لااعرف اجابة اي شئ البتة
سادسا ,, انا فاشل 100%
سلام