الباوند ين مازال صاعد حتى لو نزل بيكون تصحيح وبيرجع
Printable View
الباوند ين مازال صاعد حتى لو نزل بيكون تصحيح وبيرجع
الذهب ... سيرمي بالدولار .. من مستوى 1900$ فوقة يبقى خلاص الاتجاة . واضح للدولار حتى شهر 12
لست اؤمن بشئ في هذا السوق .
فقط ماتراة عينى ويصدقة . . عقلي .. فقط هههههههههههه
غير هذا ... هذا السوق مثل البحث في شئ لاتعرف اي موقعة ابدا
لم اكن مخطئ عندما اقول ان السوق .. يمشئ باوامر قد نفدت .. مايهمة اي اخبار اخرى .. الاهداف مرصودة حتى شهر 12 .. وبعدها الله اعلم
الانتباة انة لاتوجد لدي اوامر بيع على الباوند ين . ... كل الاوامر الان شراء فقطططططططططططططططططططططططططططططططط
وقد اعذر من انذر ههههههههههه
138.70 الهدف او اقل
الداو . عاوز ايضا يخربها على الدولار اكثر ..
مين سيشترى الدولار الان .. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كلة دة . لسة تدريب ههههههههههههههههههههههههههههههه
للاسف .. السوق دة شرس بشكل مبالغ فية .. وانا مش شرس هههههههههههههه
نلتقي بيوم اخر لو كتب لينا عمر
سلام
والله اعلم
ممكن سؤال ؟
وينك .. يابتاع ممكن سؤال هههههههه
هيا هيا هيا .. ادخل جامد وفشفش الاسئلة اللى بدون عنوان .. علشان نروح الى المنام .. حسيبك الى اخر الاسبوع خد راحتك في اي اسئلة . هههههههه
واي واحد تاني عاوز يسئل مسموح .. برضك .. يكفي هبل وصلنا الى 29 صفحة وش استفدنا .. لاشئ وش ربحنا لاشئ وش خسرنا شئ وشويات ههههه
صبرتم معي كثيرا .. وحان الوقت لااغلاق هذة المسرحية الغبية ..