اذا صبرنا على ال 50 نقطه
انا في الهروب ذيب
هههههه
Printable View
هيا هيا هيا ايها الدولار هههههههههههههههههههههههههه:AA:
انقض عليهم :012:
اليورو يحاول ان يتشبت باكثر من ترند لكن .. الدولار ماسكة من يدية :Emoticon1:
الداو نازل يسلم على الحاضرين .. لكن وضعيتة خطيرة .. دة فوق الترند .
وش بلاك بس يادولار هههههههههه
If you think September was confusing, October is not likely to be any better, and it could be significantly rockier :yikes3:
نفسي احطم المقولة المشهورة .. بتاع 5 % رابحين فقط .. لية مايكون كل الناس رابحة ههههههههههههههه :Emoticon1:
Is anyone in the mood for a deal? Sterling went on just a big enough round trip on Brexit headlines for everyone to get shaken out and now it's onto the US stimulus guessing game. It's a full moon so take that for what it's worth.
:0016:
فية غدر الان
لحظة ... حشوف
الباوند ين .. اخترق 136.70 بقوة والاخبار كلها القوية غدا
هذا الدولار على الساعة . . وش رائيكم .. هل يستمر نزولا حتى بكرة عصرا بتوقيت مكة المكرمة
حقلب شراء الباوند ين .. بعد لحظات
شراء الباوند ين .. واليورو ين .. واليورو الان
استوب الباوند ين 135
هدف 138.40
ههههههههههههههه
اوغاد هههههههههه
يخرب بيتهم .. تحول الى شراء في لحظات
الانتباة يارجالة
الدولار هابط لمدة 24 ساعة والله اعلم