بالتوفيق والنجاح ياباشا
Printable View
لا شكله مش حلو!
طب كده؟
تمام كده!
واضح ان التوقيع شاغلك وجمله هل تستطيع ان تخطو خطوه اخري خلي الادرينالين عندك full :asvc:
عموما هل بدأت ؟؟ وهل ستضع حساب مشاهده او نتائج اسبوعيه او شهريه مثلا ؟؟
كنت اتمني اشاركك الرحله ولكن بعد التفكير في الموضوع جيدا وجدت انه من غير العادل ان اواجه هذا السوق بكل جبروته وقوته ندا لي وخصوصا انه ينبغي علي ان اوجه له 200 صفعه واكثر وهو في المقابل سيكتفي بصفعه واحده فقط وسيحسم له الامر :no3: هذا غير عادل وانا لن ارضي بهذه مبارزه
لابد من وجود سيناريو وشروط اخري احاول ان اعيد صياغتها حاليا
كنت عاوز اعمل توقيع عشان لو حد عاوز يشاركنى الرحله لكن اترددت.
جملة خطوه أخرى دى عجبانى جدا صحيح! :0023:
انا بدأت ومبدأتش..منتظر بس حد يدخل الـ MAM أكونت معايا عشان ابدأ انفذ ملف الاكسل.
ممكن ابقى احط نتايج اسبوعيه أو شهريه..مش أكيد يعنى عشان انت فاهم دارى على شمعتك. :0016:
اللى هيدخل MAM بس هو اللى هيتابع النتايج ان شاء الله.
طبعا حوار انك تسرق 200 صفقه من السوق وخصوصا ورا بعض من غير ما السوق يعكس عليك 150 نقطه..أكيد موضوع صعب..لكن مش مستحيل ان شاء الله.
مفيش مستحيل ان شاء الله.
الأرسنال مغلوب 5:0 اهه. :0023::0023:
انا بصراحه مرتاح في اي سي ماركتس اما بخصوص الرحله جاري الترتيب لرحله مماثله مع بعض التغييرات منها الحساب سوف يكون 2000 واللوت سوف يكون نصف اللوت في الجدول مما يتيح بعض المرونه في التعامل مع متغيرات السوق بالاضافه الي القيام بعض التغييرات التي سوف تحدث اثناء الرحله وبأذن الله سوف اقوم بوضع حساب مشاهده في المنتدي
واتمني لك التوفيق في رحلتك
مجرد كبوة حصان ,,
https://www.youtube.com/watch?v=uFRvRrbH8_I
ان شاء الله يكون أسبوع موفق للجميع!
الواحد لما بيشوف بعض التعليقات بيبقى عامل كده!
الملف المرفق 538997
شهر جديد واعتقد ان الدولار هيبدأ يتعافى شويه..والله أعلم.
اعتقد ده هيكون أنسب وقت لشراء DOGECOIN ..بعد التصحيحه.
وممكن مينزلش للأسعار دى تانى.
الملف المرفق 539031