السلام عليكم وكل عام وانتم بخير
انا ارفقت مؤشر يقوم برسم مساطر الفيبوناتشى ولكن مشكلة المؤشر هو عند رسم اى شئ اخر على الشارت مثل الترندات او المثلثات يقوم بمسحها من تلقاء نفسه
ياريت لو ينفع ابطال المشكلة دى
ولكم جزيل الشكر
Printable View
السلام عليكم وكل عام وانتم بخير
انا ارفقت مؤشر يقوم برسم مساطر الفيبوناتشى ولكن مشكلة المؤشر هو عند رسم اى شئ اخر على الشارت مثل الترندات او المثلثات يقوم بمسحها من تلقاء نفسه
ياريت لو ينفع ابطال المشكلة دى
ولكم جزيل الشكر
اتفضل اخي الكريم
اشكرك اخى الكريم