اشكرك دكتور عمر ياغالى على كلامك الطيب ربنا يبارك فى حضرتك
وان شاء الله هيتم فتح موضوع التوصييات بالفعل الاسبوع القادم
انتظر فقط الانتهاء من الامتحانات هذا الاسبوع وسيتم فتح الموضوع ياغالى
تحياتى لشخصكم الكريم دكتور عمر
Printable View
ماشاء الله تبارك الله .. الف مبروك اخي محمد الابداع قليلة في حقك
اخي محمد الاسكندري عندي استفسار
انت ضاعفت الحساب مرتين في خلال كام ياغالي ؟ والصورة دي الي انت مصورها للحساب صورتها من فين عشان عاوز اشوفها على حسابي
وشكرا لك مقدما
وعقبال التريلون لنا جميعا ونحن بصحة وعافية
ايه الطريقة اللى كنت شغال بها لمضاعفة الحساب هذا