لا لسة
بس شكل الشمعة الحالية بيوحي بالهبوط إن شاء الله
الفوليوم بتاعها عالي و هابطة بقوة بس تغلق قرب اللو هايبقى إن شاء الله الزوج هابط .
اولا : بشكر حضرتك على سعة الصدر , لكن انا متشوق لاستراتيجية العرض والطلب واسلوب حضرتك الجميل وان شاء الله اكون موفق بالمتاجرة بيها
عندي استفسار
لو كل شروط تقييم المنطقة تمام متوفرة ما عدا الصفقة ليست مع الاتجاه ممكن ادخل
الكيرف
الفوليوم
ريسك ري ورد
الشموع بالمنطقة
المغادرة
....الخ
استاذ هيما ما تقييمك للمنطقة على الصورة، صفقة شراء على الزوج EURGBP على 4h
الملف المرفق 494338