المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alskndry
اهلا بك اخى رانى
انت عارف اخى رانى سبب التاخير
ان التحديث يتطلب شرح الطريقة عمليا وليس نظريا وكتابة
فعندما شرحت الطريقة من الاول حضرتك شفت مدى الاسئلة اللى ذكرت
وان فى اعضاء كتير مش فاهمين وفى ناس كتير كلمتنى وكنت بشرح لكل واحد على حدى
ولم اتاخر على اى عضو سواء هنا او وسائل اتصال اخرى
فمابلك بالتحديث الجديد والاكسيبرت
طبعا زى ما حضرتك ذكرت انا تكلمت عن التحديث وقلت بنستخدم 3 منصات منصة رينكو كبير ومنصة رينكو صغير
ومنصة تحليل كلاسيكى وكنت بنزل فرص لرينكو كبير معاه رينكو صغير
يعنى انا شرحت الفكرة العامة زى ما حضرتك ما ذكرت ولكن المشكلة فى الدخول
انا ذكرت اننا هنستخدم طريقتين طريقة باستوب محدد وطريقة بالتبريد مع استوب
ةالتبريد لن يكون كثيرا وصفقات كتير كما كان ولكن تبريد مع استوب
وطبعا الطريقة مع الاكسيبرت وعلى فكرة موجود 3 اكسيبرتات بطرق مختلفة
كل ده محتاج تجريب وعلى فكرة فى اعضاء اثق فيهم بيجربوا معايا هذه الاكسيبرتات
يعنى انا مش مخبيها او حكرا على احد بالعكس ستكون متاحة للجميع
وطبعا كل اكسيبرت له شرح وله طريقة عمل
اليس كل عذا يحتاج لشغل كتير ومتابعة وتجريب ثم طرحه للناس ليستفيدوا منه
وطبعا زى ما حضرتك قلت الرينكو افضل ما فيه انه ينفع نربطه مع اى طريقة نعمل بها