فرصة للدخول شراء على زوج اليورو دولار
الاهداف كما هي موضحة على الشارت
والاستوب اغلاق شمعة يوم اسفل 1.0920
نسأل الله التوفيق
الملف المرفق 519912
Printable View
فرصة للدخول شراء على زوج اليورو دولار
الاهداف كما هي موضحة على الشارت
والاستوب اغلاق شمعة يوم اسفل 1.0920
نسأل الله التوفيق
الملف المرفق 519912
NZDCAD,H4
AB=CD
الملف المرفق 519961
استاذ محمد
فيه نموذج قرش اخر يعني ممكن يهبط شوية كمان
الملف المرفق 519962
صديقي الغالي
كنت عايز اشارك معاك تحليل زوج الباوند كندي
الزوج علي فريم اليومي في مراحل تكون نموذج رأس وكتفين
الزوج علي فريم الاربع ساعات مكون نموذج رأس وكتفين ممكن يهبط منه للمستوي المحدد
وعند المستوي يتكون عندنا نموذج شارك وهنا في احتمالين يا يصعد من المنطقه صعود تصحيحي يا يكسر المنطقه وفي الحاله ديه هيكون كسر خط العنق لنموذج الرأس والكتفين الي علي فريم اليومي
مستني رأيك يا صديقي
اليورو دولار حاليا -40 نقطة ووصل السعر الى نقطة انعكاس جديدة لنموذج هارمونيك جديد على نفس الفريم ..
هفتح صفقة تبريد اضافية مع تعديل الاهداف ..
ممكن يتم الخروج في اي وقت والاستوب الثابت في حالة عدم الخروج هو كسر القاع الاخير والاغلاق اسفل 1.0880
كدا معانا دخول من 1.0950 و 1.0910
نسأل الله التوفيق
الملف المرفق 520009
استاذ محمد
خفاش علي الاسترالي ين فريم الساعة
الملف المرفق 520031
لكن موقع النموذج غير مطمئن
الملف المرفق 520032
استاذ محمد
كنت عاوز اسالك بخصوص نموذج الدراجون بالنسبة للنقطة D
بعد ما ترسم ترند هل بتظلل المناطق الخاصة بالنسبة الرئيسية والنسبة الفرعية مع بعض وبتشوف لما يخترق الترند هل هو في حدود النسبة ولا لأ
ام بتنتظر اختراق الترند وبعدها بتقيس
وبرضه عاوز اسالك علي اهداف النموذج
بالعكس دي منطقة ممتازة جدا والبيع منها بمخاطرة قليلة ومقبولة
الملف المرفق 520034
أنا كنت شاكك في لهجتك من فترة لكن اتاكدت من كام يوم لما كتبتها بنفسك
أنا جارك من قبلي
لكن دراستي الجامعية كانت عندكم كلية تجارة برضة
الكلام ده مر عليه 20 سنة لاني دفعة 2000
لكن حتي الان معتبرها اجمل سنين حياتي
كنت ساكن في منطقة اسمها جزيرة محروس وسط اهالي كانوا محترمين جدا ما زلت متذكر اسمائهم
بجد انتوا أطيب وارجل ناس :icon26: :icon26: :icon26:
والله ليست مجاملة