بارك الله فيك يا أخ محمد و جزاك الله عنا خير الجزاء
و لدي استفسار لو سمحت
لو تصحيح النقطة C من الضلع XA و صل %100 هل يعتبر النمودج لاغي؟
تحياتي لك بدوام اللصحة و العافية و الربح الوفير
Printable View
وفيك بارك الله يارب ولك خير الجزاء ان شاء الله
النقطة C لو لمست النقطة A كدا بيتلغي مباشرة اي نموذج متاح تكون النقطة C اخر تصحيح لها 88
ويتم فقط مراقبة السعر لو وصل 113 وباقي النسب مناسبة بنعتمد نموذج القرش
لكن لو C لمست او تجاوزت A دون الوصول الى 113 بيكون هنا النموذج لاغي
افضل نموذج الفراشه ؟
هدخل شراء على اليوور دولار من 1.1250 على بعد نقاط قليلة من السعر الحالي
الاهداف موضحة على الشارت والاستوب اغلاق شمعة 4 ساعات اسفل 1.1235
نسأل الله التوفيق
الملف المرفق 509115
أوامر يا باشا :)
مع انك مش عجبني اليومين دول يا صديقي !! اتمني تكون بخير
ايه رأيك يا صديقي ؟
تمام يا صديقي بس انا مش بدخل استباقي بقلق منه قولي ايه رأيك فى فرصه الشراء كويسه ؟
مرفق فرصه لليورو دولار فريم 4 ساعات قد تكون جيده بأذن الله
stop loss :1.1114
take profit : 1.1418
الملف المرفق 509142