ياريت دايما كمتداول تحاول تختار الفرص اللي تتناسب مع تحليلك الشخصي
بمعنى انه ما تاخدش التوصية من اي حد مهما كنت واثق في تحليله ومهما كانت نسبة نجاحه او فشله
المهم انك تحلل الفرصة بنفسك وتشوف اذا كنت متفق عليها مع صاحب التحليل ام لا
وطبعا الفترة الحالية فترة من اكتر الفترات المملة في الحركة بسبب الاجازات والاعياد وان شاء الله هنحاول نطلع منها بفايدة برضو حسب الفرص المتاحة

