الصفقة خسرانة -46 نقطة لحد الآن و لم تحقق هدفها بعد و لا ستوب
الستوب 127.20
الهدف 129.50
Printable View
اخى ممكن تفيدنى فى الدولار كندى معلق معى من 1.4382 بيع
والباوند دولار معلق معى شراء من 1.4508
والباوند ين معلق معى شراء من 169.15
شكلى كنت بنقى الصفقات اللى بتخسر بس ههههههههههههه
ياريت تفيدنى اعمل هيدج على حاجة معينة ولا انتظر
شكرا ليك
فى الأنتظار
سامحني أخي عن التأخر رحت أنام
الدولار كندي ضع الستوب عند 1.4615 فقبلها مستوى جيد ان شاء الله
الباوند/دولار أخرج عند 1.4300 فأعتقد فوقه مقاومة قوية و الله أعلم
الباوند/ين أعتقد يرجع للمستوى 168.70 و الله أعلم
معوضة باذن الله أخي و الاتجاه هابط و نحن بشر نخطأ و نصيب
تحياتي لك
دخلت شراء مرى أخرى من 127.80 و الهدف الموجة الصغيرة 128.30 و الله كريم
الملف المرفق 451153
أخى داى ترايدر
أولا اشكرك على طريقتك الرائعة و التى اقوم باردراجها فى استراتيجيتى الان ..
و لكن عندى ملاحظات قد ذكرتها من قبل و لو حضرتك التزمت بها ستحقق ارباح طائلة ان شاء الله
1- تاجر فى اتجاه الترند مع كل تصحيح
2- استخدم الدعوم و المقاومات و الفيبوناتشى لمعرفة نهاية التصحيح
تحياتى و اتمنى لك التوفيق من كل قلبى
الباوند/دولار فرصة شراء اربح و انسحب لأنه عندنا موجة صاعدة صغيرة
الملف المرفق 451268الملف المرفق 451270الملف المرفق 451269
الملف المرفق 451267
اضطريت أخرج بربح +22 نقطة فقط لأن مع الأسف افكسول كلما شافوني ربحان يبدأوا في تبطيء المنصة
و البارحة ضيعوني في 10 نقاط خرجت ربحان لكن حركاتهم لا تفرح صراحة
أصبحت الآن أحدد الهدف قبل الوصول خوفا من تباطأ المنصة و بعض الحالات الأردرات لا تشتغل
لا حول و لا قوة الا بالله
الملف المرفق 451274الملف المرفق 451275
فرصة الكندي/دولار محققة لحد الآن +200 نقطة و سبب دخولي موجة هابطة و الدايفرجنس الأسبوعي
زيادة على الفايبو 76.4 و ترند
الله كريم
الملف المرفق 451349الملف المرفق 451350