المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مارجن كووول
شوف يا ريس انا بدخل وبخرج زمن مش سعر بمعنى انى ببقى عارف اوقات التصحيح قبل ما تيجى ولما يجى وقت التصحيح بستنى اى اشاره من السعر تدل على انه هيبتدى يصحح والاشارات دى مثال مثلا شموع انعكاسيه او اى حاجه تانى عندك يوم 4 يونيو مثلا انتهى اليوم على شمعه انعكاسيه وده كان ميعاد تصحيح بس كنت عارف انها دوره صغيره فتصحيحها مش هيبقى كبير عشان كده فضلت زى ما انا فى التريده
عندك مثلا يوم 13 يونيو احتمال انه يبتدى يصحح وهيكون تصحيح غالبا اكبر من التصحيح بتاع 4 يونيو وهبقى اديك ميعاد التصحيح بدقه لما احلله لانى لسه محللتوش
والعلم عند الله طبعا
تحيااااااتى