من وجهة نظرى دى مش بين بار
والفرصة غير سليمة
Printable View
لو اغلاق الشمعة بقت بن بار هايكون هبوط محترم للكبيل والمجنون
احلى صباح عليكو موفقين انشالله
السلام عليكم ,,, صباح الخير شباب
هل في صفقات ؟ ام مراقبين شيء ؟
وبعدين فى الناس اللى مش بتصحى بدرى دى