ايوة وفاتح كمان استرالي كندي شراء
Printable View
[QUOTE=se7en_mo;2963452]عندى سؤال يا شباب ....
أنا دلوقتى كنت فاتح طبعا معاكم صفقة الكيبل و اليورو و كانو عاملين ربح و رايحين للهدف ... المهم أنا كنت عارف انه فى اخبار قويه عشان كده روحت مفعل التريلينج ستوب عشان لو عكست اطلع برده بربح و كان التريلينج ستوب شغال و عامل ربح ... المهم الخبر عمل زى ماتوقعت و عكست الصفقه و فجأه لقيت الصفقات قفلت على خساره و خساره حوالى 250 نقطه كل واحده ..... حد حصل معاه كده دلوقتى او قبل كده .... عشان انا حاسس ان الشركه عملت الحركه ديه و بالعنف ده عشان انا بقالى حوالى اسبوعين شغال على الحقيقي و بعمل ربح[/Q
انا عكس علي 30 نقطه زياده على الستوب
غير جيدة كدة نهائيا للاسف
ولو كلمتهم دلوقتي حيقولك ده طبيعي بيحصل وقت الاخبار .. وده مبرر المشكلة ده دايما عند الشركات
افتح كدة فريم الدقيقة لو لقيت فرق جاب فى الشمعة ده فعلا بالشكل ده يبقا حيبقا مبررهم مقبول
لو ملقتش جاب كلمهم قولهم مفيش انزلاق سعري حدث للدرجة ده عشان يتقفل على الرقم ده
الله يخربيت الشركات ده صراحة حاجة تقرف