طيب دلوقتي سؤال
لو جات على الازواج ده فرص تانية اليوم لكن مستفذذذذذذذذذذذذذذذة
ندخل ولا خلاص نتلزم بملاحظة لا دخول مرتين في اليوم
وبقول مستفذذذذذذذذذذذذذذة
Printable View
اليوم مجنون
1000 في ساعة
خسرنا 800 في تانية :0006:
طيب ياشباب للامان عشان كدة واضح فى حاجة غلط مشفاهمها
فنطلع كسبانين باليوم احسن ما نزعل فى الاخر اووي
حقفل الكيبل حالا على -18
وكدة يبقا الاجمالي 90-19 = +71
كنت شايف اننا حنطلع على الاقل ب +400 نقطة النهاردة
بس الانعكاس الى حصل ده بوظ الدنيا
بس مشمشكلة الحمد لله اننا طالعين بربح.. وبارك الله فيما رزق
السلام عليكم
دلوقتى انا كل يوووم مش بلحق ولاصفقة عشان شغلى مينفعش كدا هقدم فيكو بلاغ وف السوق قبلكوا المسابقة هتطير كدا بس الحمدلله طالما كلنا لسه بنتعلم
فيه صفقة انا دخلها بلوت عاللى جدا ف المسابقة بهدف 30 ثم 100 على حسب طريقتنا عااادى ودمجت معااها طريقتى الخااصة ربنا يوفقنى فيها ويوفقكو ف صفقاتكو
شرااء الدولار كندى من الاسعار الحالية وهيا فيها دعوم ومقوماات بس معطى قالى متتكلمش فيها لحد الخطوة السادسة ماتيجى
ربى يكتب لنا الخيررر