هل تنصحني استاذ معطي بسيتي اندكس او فكس دد ا او اينستافوركس ؟
Printable View
والله اخي الفاضل اقولها دائما لا انصح بتحويل اى مبالغ لاى شركة.. للاتي
1- محدش فاهم مين فيهم الكويس ومين الوحش بنشوف دعايا وشو وفي الاخر يطلع الناس يشتكوا منها
2- افضل شئ انك ما تشتغل براس مالك بتكون نفسيتك اهدى وقتها
لذلك افضل شئ هو المسابقات يكسب حساب مجاني ولا تحولهم شئ ويبقا الضغط النفسي عليك اقل+ يفيدك بالتدريب كمان
ازاي تقدر تاخو حساب مجانا دون تحويل اموال لشركات الوساطة !!! :016:
انا اعتمد البونص حاليا على انستافوركس و لم استطع ان اغامر بمال حقيقي
و من تصلي مرحلة 2 تقدري تتحدي برصيد حقيقي بونس الي هما يعطونك
الساحر ضرب هدف الاول