صباح الخيرات عليكم جميعا.. وجمعة مباركة على الجميع
Printable View
صباح الخيرات عليكم جميعا.. وجمعة مباركة على الجميع
والله انا مشعارف الجزء الخامس ده مالوا حاسس انه مقرور عليه ولا ايه مشفاهم ههههههههه
كل يوم يطلعلي شئ يعطلني.. امس كما ارسلت على الواتساب كنت في لقاء مع الدكتور لفلترة طريقته التانية ونزولها لكم باذن الله.. وبناء عليه اليوم كله ضاع بعدها :(
بس الاستراتيجية جيدة وحنزلهالكم باذن الله
عادي عادي الفوركس ضرب الفيوزات عندنا كلنا مش انت بس هههههههه
وبجد الله ينور عليك عجبني لما قولت ان الكلام ده ليا وليكم
على فكرة انا ادربت فوركس كدة الى متابعني من بدايتي حيبقا فاكر.. وهو اني فتحت ورشة القناة التالتة وقعدت ادرب فيها مع الناس مدام للاسف المجال كلو اون لاين
وفعلا فى الاخر وصلت للى عايزوا الحمد لله.. فانت ماشي صح كدة
لاحظت شئ استفذني صراحة خلاني ارجع لشارتك تاني
اين ستوبك.. واين ادارة راس مالك
تأكد لا يوجد شئ سحري فى الفوركس يجعل كل اوردراتك كسبانة فلا حل الا بادارة راس المال والله
وهذا اهم نقطتين فى الاول اكلمنا عليهم اهم من الى البرايس اكشن نفسه والخطوات السابقة
ارجوك حافظ على اموالك عشان بضايق والله لما الا حد بيعمل كدة ساعات بيبقا على حظك النقطة الى داخل منها تكون انقلاب للترند لشهور حتى تمرجنك
ولا يوجد حل لذلك الا ادارة راس المال وبالستوب
سامحني على كلامي بس خوفا عليك والله لان كل فى الورشة هنا اعتبرهم اخوة لي ونجاحكم هدفي
الملف المرفق 435188
** خلينا نشوف سويا هذه الشمعة ابتلاعية محترمة فيها قوى بيعية واضحة واسفل الترند
تقبلوا تحياتي