علي فكره انا ردت عليكي يا دودو :icon26:
Printable View
هو ايه الصمت دا ،؟؟؟؟
اللي دخل صفقات النهاردة ما بيحدثش اخباره ليه
؟؟؟؟؟؟؟
فيه خاجة غلط
السلام عليكم انا عضو جديد وعايز اتعلم معاكو طرقتى ممكن حد يسعدنى
فى حد معيا يا جماعه ولا كل الناس مشغوله
ملخص الطريقة في اول صفحة
رجاء مراجعته ويوم السبت الجاى هناك ويبينار سيفيدك كتير
المفروض ان كان فيه فرصة ارتداد من شمعة الساعة 17 فى الكيبل من الموفنج ازرق انا دخلتها بيع مش عارف محدش رد عليا ليه ازا كانت صحيحة ولا خطأ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صباح الخير على الجميع
شو في مال الناس نايمة اليوم ؟؟؟
صباح الخير على كل الناس الصاحين والنايمين
اتمنى لكم جميعا يوم كله ارباح وحسابات خضرا باذن الله
صباح الخير دودو
اها المتابعة للساعة التاسعة والدخول بالعاشرة
هلا فهمت .
على بركة الله وطريقكم اخضر