ايه نسيت ارد عليك ياحسام على سؤالك بخصوص ان اليوم عندي اجازة ؟
لا والله مافيش اجازة بس اليوم الحمدلله تقدر تقول العمل شوية ووقتي يسمح لي بالتواجد
فاتح الشارت من اللابتوب واجاوب اسألتكم من الجوال
Printable View
ايه نسيت ارد عليك ياحسام على سؤالك بخصوص ان اليوم عندي اجازة ؟
لا والله مافيش اجازة بس اليوم الحمدلله تقدر تقول العمل شوية ووقتي يسمح لي بالتواجد
فاتح الشارت من اللابتوب واجاوب اسألتكم من الجوال
[QUOTE=Ahmed.Lashen;3007517]يا لاشييييييييييييييييييييييييييييييييين ............. ارحمنى ........ هاتبقى انتى والشركات عليا
انا بقول بتمنى .......... بتمنى ............ بتمنى .......... بحلم !!!!!!!! حرام احلم
وبعدين ليه لاء منا لو حسابى فيه 10000$ هدخل ب 10 دولار وساعتها كل مكسب 1000 $ دولار عجيبلك انتا سنكوشت شنخاخى وازوزة وكيمو كونو
يعنى بص هاهيصك
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
فعلا ياجبوور اليورو كندي يحترم الاستراتجية وانا متابعه من فترة
بس الاسبيرد فيه مرتفع شوية وحركته مثل اليوزي شموعة نقاطها كبيرة
ارجع اعمل مقارنة بينهم راح تشوف انهم شبه بعض
ومكن نعرض هذا الزوج على الاستاذ احمد نهاية الاسبوع
ابحثوا اكثر اخواني عن ازواج تحترم الطريقة
في فرصة ممكن دخلها من بداية الساعة القادمة علي المجنون ايه رائيكم
إذا خلصت الساعة بين بار على المجنون راح أدخل بيع
توكلت على الله و دخلت بيع على المجنون
=========تقرير 12=======
تو كلت على الله
بيع المجنون
===================
هده ليست توصية و كل مسؤول عن حسابه