الله يبارك فيك يا معطي ونحن معاك على الحلوة والمرة
Printable View
حبيبي ياناجي ايوة كدة ياشيخ ربنا يعمر بيتك
واعتذراتي لو شديت فى الكلام
بس ببساطة اكتر ناس بزعل منها لما تكلم كدة هى الناس القديمة الى زيك عشان دول ربنا يعلم معزتهم عندي قد ايه.. واعتمادي عليهم كبير ان هما الى يقفوا جمبي فى وقت انا محتاجكم تساعدوا الشباب الجديدة وتقفوا جمبهم
فاعتذراتي ليك لو زودت فى حدة الكلام.. بس تأكد لو عملت كدة فده لمعزتك الشخصية عندي ياباشا :eh_s(7):
اشكرك استاذ احمد على سعة صدرك و رغبتك الصادقه فى افادتنا ، هل ممكن نضيف على ازواج الين و الاسترالى ازواج النيوزلندى ؟؟ و طبعا المقصود ان العمل عليهم بالليل هيتم بطريقتك مش اى طريقه تانى لانى شخصيا مابقيتش شايف غيرها و مطمن لها جدا و عشان كده هعلمها لاخويا بعد اذنك و هيشتغل عليها بالليل
مبرووووووك استاذ معطي مبروك شباب تم تحقيق الهدف الاول لصفقة اليورو
+30 يورو
+ 30 قطر
ارباح الهدف الاول 60 نقطة
شكرا لله
شكرا معطي باشا
الملف المرفق 444793
عاوز افهم ...؟؟
السلام عليكم
منورين يا احلى شباب فى الورشة الاولى على مستوى الوطن العربى :eh_s(7):
تمام ياموحة ممكن النيولندي كمان
وعلم اى حد براحتك بالعكس خليه لو يقدر كمان يتابعلنا الازواج ده فى الورشة بليل ويمسك زمامها وانا الصبح والشباب نصحى نصحلله فجميل جدا
مع العلم الازواج دول بالنسبالي اكتر ازواج انا بكرها.. بس ممكن بليل تجيب نتيجة فعلا لانها ازواج ليلة وانا كل شغل من اول ما دخلت الفوركس يعتبر شغل فى الاسواق الصباحية