مبروك عليك أخي الأرباح تستاهل كل خير
Printable View
ههههه حرام عليكى بقا انا بقوللك عاوز اريح عينيا و اعصابى شويه من الفوركس تقومى تنفينى بالشكل ده ، و لما اعمل بنصيحتك ان شاء الله مين بقا يفرحنى كل ما صفقاتى تحقق الاهداف الأولى و التانيه ؟ ده احلى و اجمل شىء عندى لما اشوف الاشاره خضرا فى صفقه شغاله قلبى بيرقص من الفرحه:AA::0016:
ايمان انا مستمر في الكيبل و الله المستعان
اخواني يورو نيوزلندي
هل الدخول بيع صفقه صحيحه ام لا
تقرير الساعة 1
اليورو لا دخول كاستراتيجية
القطر لا دخول كما تقول الاستراتيجية
البوزي لا دخول
اليوزي لا دخول (واللي دخل شراء بناء على الشمعة بتاعت 10 يلتزم بالاستوب ، تحت اللو ب10 نقاط وهدفو 10 من نقطة دخوله)
الكيبل انسايد بار بالعة للشمعة الساعة 12 وأغلقت تحت الأزرق ...
رأيي الشخصي : خروج صريح للي دخلو شراء من افتتاح شمعة 12 بأقل الخسائر ، أو الخروج على الدخول في حال عاد السعر لنقطة الدخول
المجنون : لا دخول لتداخل الموفينجات
برده ننتظر التأكيد من الريس والجماعة حبايبنا اللي هنا :)