صفحة 2126 من 2609 الأولىالأولى ... 112616262026207621162120212121222123212421252126212721282129213021312132213621762226 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 31,876 إلى 31,890 من 39130

الموضوع: طريقتي

الصورة الرمزية Eman Kassem
    Eman Kassem غير متواجد حالياً عضو نشيط

مساء الخير والورد على احلى صحبة فى الدنيا
    كل عام وانتم جميعا بالف صحه وخير وبركه
    وحشتووووووووونى يا احلى اخوات

الصورة الرمزية fxanas
    fxanas غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty مشاهدة المشاركة

**هذه الخطوة هى نتاج عمل جماعي استمر معكم من 4 شهور ونصف.. ولولاكم ما كنت وصلت لهذه الافكار ولله الحمد.. واتمنى نستمر على ذلك

** وجدت مشكلة اساسية بالنسبة لنا اثناء التدريب بالورشة وهو كبر الاستوب للهدف...وقمت بحلها تدريجيا حتى وقفت امامنا عقبة الدخول من الموفنج الاحمر

** وشخصيا كنت منزعج جدا من هذه المشكلة وكان نفسي احلها وبنفس الادوات ولله الحمد تم حل هذه المشكلة فى هذه الخطوة فاصبح استوب كل الفرص لا يتعدى 33 نقطة
    وبنفس الادوات

** والمشكلة الثانية: وهو تكون مفاتيح دخول مثالية خادعة..خاصة من الموفنج الاحمرالاول .. ولله الحمد حليتها ايضا هنا وقلت هذه المفاتيح الخادعة لصالحنا

** الان وبعد هذه الخطوة لو اضطريت فى يوم للتوقف عن الكتابة لاى سبب كان.. وقتها حسيبكم وانا مطمن اني قدمت حاجة ليكم فعلا تقدر تفيدكم وتكسبوا بيها وان الباقي عليكم بالتدريب وادارة راس المال.. وبررررررررجاء وقتها لا تنسوني من دعواتكم.. فانا بعتبر ما اقوم به لكم عبارة عن صدقة جارية

** وباذن الله لن اضطر لحدوث توقف ومكمل معاكم ولكن محتاج مساعدتكم ففعلا طول ما الورشة حية انا بقدر اعرف فين الاخطاء فى الطريقة وبقدر اطورها للافضل .. فهذه الخطوة مستحيل تكون الخطوة الاخيرة..بل دائما ستظهر لنا نقط ضعف وباذن الله حنكمل مشورانا وحلمنا مع بعض ونحلها كما بدأنا

** برجاء من الجميع ايضا مساعدتي فى نشر هذا الفيديو على حساباته الشخصية بالفيس وتويتر الخ.. وعمل لايك للفيديو ..
    ويمكنكم ايضا مشاهدة الفيديو من هنا
    http://goo.gl/oMU3pU

** يارب اكون فيدتكم وفى انتظار استفسارتكم وتطبيقاتكم وارائكم بعد مشاهدة الفيديو

تقبلوا تحياتي
    احمد معطي
    ما شاء الله شرح مبسط وأسلوب سلس وطريقة تثبت قوتها كل يوم عن يوم .. انت يلي بتعملو يا زعيم يدرس للأجيال التي ستلتحق بهذا المجال مثال على الصبر والجهد والتجديد والعطاء بدون مقابل الله يباركلك في كل امورك ويسعدك ويديم عليك من فضله ونعمه .

طيب نجي للملاحظات يلي عندي :

1- انا وبتفرج على الفيديو كأني لمحت دخول بعد الساعة الخامسة عصرا وهي دي آخر وقت دخول معنا للاستراتيجية هل تغيرت ولا انا شفت غلط ؟
    2- لو فرضنا هندخل بالأسلوب القديم بعد ما الشمعة أغلقت اسفل موفنج احمر لو بيع وكانت برايس اكشن والسعر مشي وجاب الهدف الأول 30 بيب وبعدين ارتد واعطانا شمعة صاعدة يلي هي طريقة المصيدة..طبعا نحن مارح ندخل على الطريقة القديمة لكن السعر مشي وجاب الهدف الأول 30 وقتها ندخل بأسلوب المصيدة ولا لأ ؟
    3- لو كان استوب الدخول اكثر من 33 بيب تلغى الصفقة ولا تحسب الفرصة ؟
    توقيع العضو
    عليك أن تصدق أن أهدافك قابلة للتحقق..عندما تؤمن بذلك فإن عقلك يبحث عن وسائل يجعلها تتحقق..فلا تجعل التردد يهزمك .

ايه الحلاوة دى ..كمان الخطوة السادسه نزلت
    انا اروح اجيب البت دودو بقى ونعمل احلى فرح
    ربنا يباركلك يا معطى ويجازيك كل خير يا رب ويفرح اهلك بيك
    ويباركلك فى صحتك واهلك ورزقك ويريح بالك دايما يا رب
    اميييييييييين

الصورة الرمزية Fady Fahym
    Fady Fahym غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eman Kassem مشاهدة المشاركة
    ايمان جت
    وحشتينا اووى والله
    انا مش هعقبك انا هسيبك تختارى لنفسك عقاب
    ايه بقى الغيبة الطويلة دى
    كل سنة وانتى طيبة
    توقيع العضو
    ملخص استراتجية طريقتى
    http://forum.arabictrader.com/t221331-1383.html#post2980140

الصورة الرمزية fxanas
    fxanas غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

مسا النور يا ايمان حمدالله على السلامة وكل سنة وانت سالمة وين هالغيبة انت ودودو مفتقدينكم بالورشة
    يلا شدو الهمة عندنا شغل كثير مع بداية الأسبوع الجاي بدنا حماس ونشاط انت ودودو دنمو الورشة
    توقيع العضو
    عليك أن تصدق أن أهدافك قابلة للتحقق..عندما تؤمن بذلك فإن عقلك يبحث عن وسائل يجعلها تتحقق..فلا تجعل التردد يهزمك .

الصورة الرمزية Brahimforex
    Brahimforex غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

**هذه الخطوة هى نتاج عمل جماعي استمر معكم من 4 شهور ونصف.. ولولاكم ما كنت وصلت لهذه الافكار ولله الحمد.. واتمنى نستمر على ذلك

** وجدت مشكلة اساسية بالنسبة لنا اثناء التدريب بالورشة وهو كبر الاستوب للهدف...وقمت بحلها تدريجيا حتى وقفت امامنا عقبة الدخول من الموفنج الاحمر

** وشخصيا كنت منزعج جدا من هذه المشكلة وكان نفسي احلها وبنفس الادوات ولله الحمد تم حل هذه المشكلة فى هذه الخطوة فاصبح استوب كل الفرص لا يتعدى 33 نقطة
    وبنفس الادوات

** والمشكلة الثانية: وهو تكون مفاتيح دخول مثالية خادعة..خاصة من الموفنج الاحمرالاول .. ولله الحمد حليتها ايضا هنا وقلت هذه المفاتيح الخادعة لصالحنا

** الان وبعد هذه الخطوة لو اضطريت فى يوم للتوقف عن الكتابة لاى سبب كان.. وقتها حسيبكم وانا مطمن اني قدمت حاجة ليكم فعلا تقدر تفيدكم وتكسبوا بيها وان الباقي عليكم بالتدريب وادارة راس المال.. وبررررررررجاء وقتها لا تنسوني من دعواتكم.. فانا بعتبر ما اقوم به لكم عبارة عن صدقة جارية

** وباذن الله لن اضطر لحدوث توقف ومكمل معاكم ولكن محتاج مساعدتكم ففعلا طول ما الورشة حية انا بقدر اعرف فين الاخطاء فى الطريقة وبقدر اطورها للافضل .. فهذه الخطوة مستحيل تكون الخطوة الاخيرة..بل دائما ستظهر لنا نقط ضعف وباذن الله حنكمل مشورانا وحلمنا مع بعض ونحلها كما بدأنا

** برجاء من الجميع ايضا مساعدتي فى نشر هذا الفيديو على حساباته الشخصية بالفيس وتويتر الخ.. وعمل لايك للفيديو ..

تقبلوا تحياتي
    احمد معطي
    جزاك الله خيـر
    بارك الله في جهودك
    وأسال الله لك التوفيق دائما
    وأن يجمعنا على الود والإخاء والمحبة
    وأن يثبت الله أجرك
    ونفعا الله وإياك بما تقدمه
    استاذنا الفاضل
    توقيع العضو
    :::::::::: النجاح سلالم لا تستطيع أن ترتقيها ويدك في جيبك ::::::::::
    ::::: لا أحد منا يمكن أن يحقق النجاح بأن يعمل لوحده :::::

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Fady Fahym مشاهدة المشاركة
    ايمان جت
    وحشتينا اووى والله
    انا مش هعقبك انا هسيبك تختارى لنفسك عقاب
    ايه بقى الغيبة الطويلة دى
    كل سنة وانتى طيبة
    وانت طيب يا فادى وبخير
    معلش عديها المرادى بدل ما اقولك فين العيديه
    ان شاء الله هنتظم معاكم من اول الاسبوع

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anas11 مشاهدة المشاركة
    مسا النور يا ايمان حمدالله على السلامة وكل سنة وانت سالمة وين هالغيبة انت ودودو مفتقدينكم بالورشة
    يلا شدو الهمة عندنا شغل كثير مع بداية الأسبوع الجاي بدنا حماس ونشاط انت ودودو دنمو الورشة
    مساء الورد يا انس, الله يسلمك يا رب وكل عام وانت واسرتك بخير
    ان شاء الله هننتظم انا ودودو من اول الاسبوع وهنولع الورشه زى الاول واكتر باذن الله

الصورة الرمزية Fady Fahym
    Fady Fahym غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

وانت طيب يا فادى وبخير
    معلش عديها المرادى بدل ما اقولك فين العيديه
    ان شاء الله هنتظم معاكم من اول الاسبوع
    هههههههههههههههههههههههههههه
    ماشى سماح المرادى
    بس المرة اللى جاية انتى عارفة ان لا يمكن كلمتى تنزل الارض ابداا
    توقيع العضو
    ملخص استراتجية طريقتى
    http://forum.arabictrader.com/t221331-1383.html#post2980140

الصورة الرمزية abomet3b
    abomet3b غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

يالله بارك الله فيك يا اخي ابو متعب فى هذا الدعاء والله
    ولا تنسى تسوي رتويت على تويتر :D
    علم وينفذ
    تم عمل رتويت وتفضيل وكان نفسي اقدر اعمل اي حاجة ثانية
    والله ثم والله انك تستاهل كل خير

2637 حدثنا زهير بن حرب حدثنا جرير عن سهيل عن أبيه عن أبي هريرة قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم إن الله إذا أحب عبدا دعا جبريل فقال إني أحب فلانا فأحبه قال فيحبه جبريل ثم ينادي في السماء فيقول إن الله يحب فلانا فأحبوه فيحبه أهل السماء قال ثم يوضع له القبول في الأرض وإذا أبغض عبدا دعا جبريل فيقول إني أبغض فلانا فأبغضه قال فيبغضه جبريل ثم ينادي في أهل السماء إن الله يبغض فلانا فأبغضوه قال فيبغضونه ثم توضع له البغضاء في الأرض حدثنا قتيبة بن سعيد حدثنا يعقوب يعني ابن عبد الرحمن القاري وقال قتيبة حدثنا عبد العزيز يعني الدراوردي ح وحدثناه سعيد بن عمرو الأشعثي أخبرنا عبثر عن العلاء بن المسيب ح وحدثني هارون بن سعيد الأيلي حدثنا ابن وهب حدثني مالك وهو ابن أنس كلهم عن سهيل بهذا الإسناد غير أن حديث العلاء بن المسيب ليس فيه ذكر البغض حدثني عمرو الناقد حدثنا يزيد بن هارون أخبرنا عبد العزيز بن عبد الله بن أبي سلمة الماجشون عن سهيل بن أبي صالح قال كنا بعرفة فمر عمر بن عبد العزيز وهو على الموسم فقام الناس ينظرون إليه فقلت لأبي يا أبت إني أرى الله يحب عمر بن عبد العزيز قال وما ذاك قلت لما له من الحب في قلوب الناس فقال بأبيك أنت سمعت أبا هريرة يحدث عن رسول الله صلى الله عليه وسلم ثم ذكر بمثل حديث جرير عن سهيل

وانت يا استاذ احمد الناس هنا كلها بتحبك و بتدعيلك

الصورة الرمزية bahaa20051
    bahaa20051 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

انا مبسوط مبسوط مبسوط انا بالخطوة السادسة العقدة الكانت عني هتتفك والخوف هيروح تمام كدا انشاء الله ايوا ايوا ايوا ربنا يباركلك يامعطي ويحبب فيك خلقو يارب ويرزقك من وسع يارب

الصورة الرمزية 2012 yasser
    2012 yasser غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم
    تحياتي للجميع انا عضو جديد معاكم و اتمني التوفيق للجميع

الصورة الرمزية dodo1122
    dodo1122 غير متواجد حالياً عضو نشيط

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    كل عام وجميعكم طيبين يا اخوانى الطيبين
    طيب الله اوقاتكم وارزاقكم

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dodo1122 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    كل عام وجميعكم طيبين يا اخوانى الطيبين
    طيب الله اوقاتكم وارزاقكم
    ادووووووووودو مسا مسا يا قطتى
    وحشتينى فى الورشه بردو فى اختلاف عن الفيسبوك والتليفون
    شفتى الفيديو يلا بقى نروح نهيص لمعطى على اليوتيوب وتويتر

الصورة الرمزية dodo1122
    dodo1122 غير متواجد حالياً عضو نشيط

وبنفس الادوات

تقبلوا تحياتي
    احمد معطي

الله الله الله عليك يا بوص
    الله ينور عليك وعلى والديك
    انا لسة الفديو مش عايز يفتح عندى بسبب النت طبعا انا هشوفه وهسجل كل ملاحظاتى
    ولكن انا ليا تعليق بس على كلامك يا بوص معطى
    مفيش حاجة اسمها ان ( فى ناس بطلت تدخل الورشة علشان الاستوب الكبير ) ده كلام خطاء
    فى ناس بطلت تدخل الورشة لانها استكفت باللى اتعلمته منك من خلال طريقتى وعملو بالمثل بتاع ( اخدت مصلحتى من جارتى )
    وفى ناس بتمل شوية وبتقعد مشاهدة وبعدها بترجع تانى وده لان اللى بيدخل الورشة بيدمنها رغم انفه
    وفى ناس بتضايق لما بتلاقى الناس الاساسية مبتدخلش وبتكسل تدخل

ملحوظة هامة
    اللى ما يدخلش الورشة وينقطع عن متابعتها هو الخسران
    وانا عن نفسى الشئ الوحيد اللى بيمنعنى من الدخول 90% بسبب النت وال 10% المشاغل ليس اكثر
    ولكن انا بقولها على الملاء
    لازم كلنا نحافظ بقدر الامكان على دخولنا لان كلنا بنستفيد والطريقة بتركز فى دماغنا اكتر واكتر وبنلاقى ملاحيظ
    بارك الله فى يد الجماعة
    وبامر الله ربنا يبارك فى يا معطى ويوفقك ويباركلك فى رزقك وفى صحتك ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
    اللهم امين

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17