الملف المرفق 407460الملف المرفق 407461
نفس الكلام
Printable View
الملف المرفق 407460الملف المرفق 407461
نفس الكلام
اقولك...هما بيكتبوا الاسبريد علي المنصة مثلا 2 نقطة...عشان الاكيبيرت بيفتح الصفقة direct مع افتتاح الشمعة هما مش بيعرفوا ياخروك شوية عشان ياخدوا احسن سعر ليهم
فيعملوا ايه يسيبك تفتح الصفقة من السعر اللي انت عايزه وياخرلك السعر في الاوردر ويزودلك الاستوب و يقلل البروفت وكده كده هو مستفيد
كريم ممكن تعمل انت الباك تيست؟
السلام عليكم...انا عملت الباك تيست يا فادي بس الدقة 50% هرفعهولك بعد الصلاة
ده باك تيست علي الدولار ين بجودة 95%
الاكسبيرت ملتزم بالاستيب الموجودة انا عملتها 10 نقط