يوم اخضر باذن الله
بقياااااااادة القبطاااااااان
بص كدا على خط الدعم المشار الية و امزج
Printable View
السﻻم عليكم،
بعد إذنكوا كنت عايز اعرف كيفيه الاشتراك في خاصية التنبيه.
وشكرا
مهاب سليم
حبيبي شوف فاعلى الموضوع ع اليسار تجد ( ادوات الموضوع ) تضغط عليها وتجد خيارات من ضمنها الاشتراك فالموضوع
وبكدا حتوصلك اي مشاركة ع الموضوع لكن اتوقع ع الجنك ميل وتقدر تفلتر الرساله وتخليها ع الانبوكس
شوف الخطوات:
أولا: تفعيل التبليغ
1- ادخل لوحة التحكم
2- الاعدادات و الخيارات
3- حسابي - تعديل الخيارات
4- في قائمة المراسلات و التذكير .. هتلاقي "عرض الإشتراك الإفتراضي للمواضيع:" و اختار " التلبليغ الفوري بالبريد الالكتروني"
ثانيا: اختيار الموضوع الذي تريب ان يتم تبليغك بيه
1- اعمل رد على الموضوع ... بس اختار كتابة الرد في الوضع المتطور
2- هتلاقي تحت مكان الكتابة "خيارات اضافية" .. تختار منها التلبليغ الفوري بالبريد الالكتروني
3- واعمل اي رد من هذا الوضع
ابو الفضل ماشاءالله تبارك الله
ملك الارقام بالتووفيق يارب
النفط
الملف المرفق 414856
بالتوفيق للجميع إن شاء الله
أكثروا من الاستغفار فإن كثرة الاستغفار تجلب الرزق.
شكرا ابو تركى و ladanow
الله يكرمك ابو ياسررررر التوفيق من الله
بسم الله الرحمن الرحيم
فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا (10) سورة نوح
أستغفر الله الذى لا اله إلا هو و اتوب الية
جزاكم الله / مهاب