لم الحق ، وخفت ابيع من الموفنج ، اانه كانت شمعه صاعده بتخوف
Printable View
لم الحق ، وخفت ابيع من الموفنج ، اانه كانت شمعه صاعده بتخوف
يا خواااااف :0016:
ما هى كانت صاعدة عشان تاخذ الاوردرات اللى فوق
وبعدين صانع السوق لازم يعمل كده عشان يدخل الناس شراء ويلصقهم فى الحيط
بس انا اخذت الشروة وجريت منه
و انت عارف انا افضل ان اتاجر بما ارى
انتظرته لما اختبر ورجع فى نفس الشمعة
فدخلت بيع
وانا رفعت المشاركة فى التوقيت المناسب جدا جدا
يعنى كنت تبيع على طول لأنه كان فى منطقة حلوة وفى اول البيعة
معلش خيرها فى غيرها
يا استاده احتاج وقت وممارسه علشان اعرف متي تكون بيع ، او غير اتجاه
ربي يعطيك العافية
تحية طيبة
الكيبل
مبروووك للبائعين
تحقيق الهدف الثانى والأخير لهذا اليوم
+ 165 نقطة
الملف المرفق 452530
تحية طيبة
النيوزلاندى
المفترض انه يجيله أنهيار عصبى
الشارت بيقول كده :0016:
السلام عليكم
أستاذة ما رأيك فى هذه الفرصة على النيوزلاندى:Emoticon1:
الملف المرفق 452531
لو كنت متابع احنا كنا بايعنه من زمان من فوق
وبعدين خرجنا يوم الجمعة
وكل ما يصعد لنقطة الدخول دخلنا تانى بيع
اليوم
البيع كان فى شمعة 8 ص
اغلاق ادنى الموفنج بليموزين ولا احلى
واغلق ادنى قيعان وادنى ترند هابط فرعى صغنون وأدنى 50 مؤشر
الان سيؤكد البيع بالاغلاق ادنى 30
بس بعدها سيصحح شوية
الان مش هاقدر اقولك الا انك تدخل باقل اقل كمية
وفى الغد إن شاء الله تبيع لما يصعد شوية
تحية طيبة
اعزائى
انظروا لتتعلموا كيفية قراءة الشارت وقراءة المعطيات