لو سمحت لى سؤال ثانى
هل الخط الأفقى المشار الية بالشارت المرفق من ضمن الطريقة ام تم وضعة عن طريق الخطأ
تحياتى
Printable View
لو سمحت لى سؤال ثانى
هل الخط الأفقى المشار الية بالشارت المرفق من ضمن الطريقة ام تم وضعة عن طريق الخطأ
تحياتى
تحية طيبة وبعد
اسمح لى بتوضيح سؤالى اكثر
شروط الدخول شراء تحققت فى الأرقام 1و2و3 كما بالشارت
اما الشرط رقم 4 فلم يتحقق الا فى الشمعة الكبيرة وتحول الموفنج الى اللون الأخضر وتم كسر السعر لة
يعنى المفروض ان ادخل شراء بعد اغلاق هذة الشمعة الكبيرة ؟
هل انا فاهم صح ؟
ارجوا التوضيح وسامحنى على عدم فهمى
تحياتى
هعلق على 1 و 2 مع بعض الاختراق لخط الموفنج نفسه زى رقم واحد كده ولو تشوف مثلا الفرص اللى بنزلها هتبان وزى ماقولنا بيبقى فى مرونة الدخول فى الاختراق الاول كان صحيح و بيبقى متابعتك للعملة و و التذبذب ليها ، التانية الاختراق حصل من اكتر من شمعة سابقة فعلا اتحققت الشروط و جابت الهدف بس انا مش بفضل ادخل لان الدخول مع الاختراق بيبقى فرصته احسن
هل الدخول سليم على هذا الشارت ام مازلت لا اعرف ؟
تحياتى
بسم الله ما شاء الله
استراتيجيه رائعه ورايقه
ورشه موفقه اخيSlice
تستاهل الخمس نجوم