بارك الله فيك يا باشا
ابدااااااع
وتستاهل اكثر وربي المعبود
متحرمناش من ابداعك يا باشا
تحياتي ومودتي
Printable View
حمدالله على السلامه يابرنس
ده كلام موزون جدا
لان الاقفال فوق 9856 يعني الاقفال فوق ترند كسر عنق الراس والكتفين على الاربع ساعات وهذا قد يعني ان السعر هايعمل رول باك
وكسر 9733 يعني الى هدف النموذج
المشكله في اان نموذج رأس وكتفين موجود بوضوح على الاسبوعي ايضا
وموجود بشكل غير واضح على اليومي وما يحدث الان هو تكوين للكتف الايمن على اليومي من وجهة نظري
ايضا هناك ترند مزدوج على الاربع ساعات (واحد من ذيول الشموع والاخر من جسم الشموع)
ولو حدث انفجار سعري لااعلى الان في شمعة الساعه الحاليه فسوف يصل السعر الى 20052 وهذا عمليا مستحيل لان السوق لا يوحي بذلك
وبالتالي كل ساعه تمر تعني تقابل السعر مع ترند الاربع ساعات في تقطه تقل عن 20052
بالاضافه لاارتداد شمعة الساعه الحاليه من خط عنق نموذج رأس وكتفين على الاربع ساعات
يعني انا عايز اقول
لو حد داخل شورت من زمان يفضل على موقفه لو كسب خير وبركه ولو خسر يعتبر نفسه مثل الشخص اللى ماشي في الصحراء ووقعت عليه بلكونه
واللي داخل لونج فهو مع احتمال تصحيح قد يحدث او لا
الكلام ده مضبوط ولا انت لك رؤيه اخرى
يعني شمعه على ربع ساعه مثلا هاتلخبط الدنيا - ما هو انا اتعقد من الشموع اللى بتخبيها
تقبل تحياتي وودي واحترامي
ومش عارف ارفق شارت - النت ملخبط في السعوديه من الصبح
السلام عليكم
الحمد لله على سلامتك يا اخ دبعي
نورت المنتدى كله.
نحن بانتظار جميل تعليقاتك.
ودمت بخير..
الدبعي من اطيب الاخوان المجتمعين هنا بالموضوع من سالف العصر والاوان
واخوك خزائن الغلبان بيدحرج التصابيح والمسا في كل وقت واوان
انت سألت عليا في السودان واسوان وعمان
نسيت اقولك اني روحت اذريبجان اجيب باذنجان
وعديت بالمره كمان على البانيا اجيب لبان
فأتأخرت في المواصلات واتنشلت كمان
وجيت المنتدى مشي وحافي القدمان
اتاريهم نشلوا المحفظه والشراب كمان :0023:
اشطه يا باشا وربي يبارك لك ونجتمع نحن جميعا في الفردوس الاعلى وسط الجنان
(طبعا اخوتي احنا بنهزر لا روحنا اذريبجان ولا البانيا ولا الدبعي سال عليا في السودان ولا اسوان بس اهو شويا فرفشه. لاحسن الهزار يكتبنا عند الله كذابا:) )
منور وبالتوفيق في كل الصفقات يا عسل
مممممممممواه وبالتوفيق اذا انا مبدع فانت الملهم للابداع بكرم ضيافتك لي كأخوه واصدقاء بالموضوع
بارك الله فيك حبي
طبعا الارتدادات واضحه من عند الهدف الاول فقد وصل السعر في الشارت الى 1.9942
يا اما يتذبذب شويا ويتجه الى الهدف الثاني يا اما يكتفي السعر بالهدف الاول فقط وهو +160 ويرتد وسيتبين ذلك حسب عنف نقطه المقاومه هذه وتحملها لزخم السعر عندها
السلام عليكم
تم نشر اعلان
للقبض على من نشل اخونا الغلبان
عند زيارته لاذربيجان
والجائزة كيس باللبان مليان
لمن سيساعد في القبض على الحرامي ووضعه باللمان
وبهذا صدر البيان
وعلى النائم ان يبلغ النعسان
فسرقة اللبان وكمان الباذنجان
تهدد الامن والامان
ولا يرضى بها جناب السلطان
:0023:
تحياتي ومودتي
الف مبرووووووووووك تحقيق الهدف اخى الدبعى
رغم ان الباوند متفق معايا ان ما يوصلش للهدف قبل يوم الجمعة
بس يظهر ما يقدرش يتأخر عن الدبعى اكتر من كده:AA::AA::AA:
الف مبروك على تحقيق الهدف يا دبعى باشا:015:
صدقنى انت من صناع السوق :0021:(تخصص باوند دولار)