2 مرفق
رد:(((((( التحــــــــدي الشــــــــــرس ))))))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alameen911
تكفى اخي البدوي اسعفني فيه
اتفضل
لو كان راس المال 1000 .. وتريد اغلاق على ربح 100 دولار ..
تكتب 1100 ( المبلغ الموجود في الحساب + الربح الذي تحدده )
( هنا المبلغ 10000 والربح المطلوب 80 دولار .. يكتب 10080)
وبس
الملف المرفق 386328
رد:(((((( التحــــــــدي الشــــــــــرس ))))))
السلام عليكم وين باقي الشباب مافي احد بس ابو عبدالله والبدوي وابو الطيب وانا شو بس اربعه صفينه
رد:(((((( التحــــــــدي الشــــــــــرس ))))))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة se7ap
سحــاااب منسحبـش ,, سحاب لما بيخســر 100 نقطــه مبيدخلـش صفقات تلقائي علشان الخساره متتراكمش
بمسـح كل الرسم اللى انا راسمه وبقـعد أحلل من اول وجديد وبدي لنفسي فرصه آخـد نفسي من الخساره علشان يبقي ممنوِع التهور
انا النهارده لما خسرت قفلت الشارت عادي جدا ونزلت وخرجت وقعدت مع ناس أصحابي علشان أهدي وأرجـع تاني للشارت
سحاب لما قال انسحاب قاله علشان موضوع الاربع ازواج وابو عبد الله وياسر عارفين بكده مش علشان الخساره إحنا مش عالمين الغيب علشان نعرف إتجاه السوِق إحنا فقـط بنحلل وناخد الصفقات ولما بتجيب الهدف بنقول الحمد لله ولما بنخسر بنقول الحمد لله .
تسمع الكلام يا سحاب ولا لا ؟
عندي استراتيجية وشغال عليها بس بشرط تنفذها لاخر التحدي شو قلت ؟