مستر دولار, احتااج هذا المؤشر بشدة لو سمحت
السلام عليكم استاذ اسامة
بعد التحية,
اريد مؤشر يقوم بالاتى
رسم سهم الى اعلى فى حالة:
الشمعة الصاعدة التى يكون افتتاحها اقل من اغلاق الشمعة التى قبلها واغلاقها اكبر من افتتاح الشمعة التى قبلها
(وطبعا الشمعة اللى قبلها لازم تكون هابطة)
http://img02.arabsh.com/uploads/imag...4d496cf705.png
رسم شمعة الى اسفل فى حالة:
الشمعة الهابطة التى يكون افتتاحها اعلى من اغلاق الشمعة التى قبلها و واغلاقها اقل من افتتاح الشمعة اللى قبلها
(وطبعا الشمعة اللى قبلها لازم تكون صاعدة)
http://img02.arabsh.com/uploads/imag...4d496cf704.png
الاعدادت المطلوبة:
حجم ولون السهم
بعد السهم بالنقاط عن الشمعة
امكانية تغيير كود السهم لتغيير شكله
وشكرا جزيلاااا
1 مرفق
رد:مستر دولار, احتااج هذا المؤشر بشدة لو سمحت
تفضل هذا المؤشر لأخونا سمير ارمان وتم التعديل فيه .