انا بياع باستوب 96.20
Printable View
انا بياع باستوب 96.20
اصبر ... يجب منطقة هبوط 50% (92.50) لون احمر قبل ترقيمي ... ان شاء الله
http://i.imgur.com/XxkaHAEm.png
تقصد اصبر مبعش دلؤاتى ؟
سيناريو M30 والله أعلم
لالالا انسي
( اللهم انصر اهل #غزة )
تحديث
http://i.imgur.com/YGqDFCcl.png
Sell@ 95.50 SL@ 96.50 TP@ 92.50
تحديث
http://i.imgur.com/cak4rtOl.png
السلام عليكم
تحليل جميل.
ويومك اخضر ان شاء الله
هل الصفقه لسه مفعله معاك اخى دييف انا لسه بايع والزوج بقالو فتره متزبزب