الغيت كل اللي قلت عليه
وكان كلما فتح شراء
تكون اللي بعديها بيع
مش عارفه لو هو المطلوب كده او لأ
بس هاد اللي طلع معايا على فريم النص ساعه
الربح 580 دولار
مرفق معاه ملف الاعدادات اللي انا اشتغلت عليه
Printable View
الغيت كل اللي قلت عليه
وكان كلما فتح شراء
تكون اللي بعديها بيع
مش عارفه لو هو المطلوب كده او لأ
بس هاد اللي طلع معايا على فريم النص ساعه
الربح 580 دولار
مرفق معاه ملف الاعدادات اللي انا اشتغلت عليه
استاذ جميل ممكن نضيف الاكسبيرت الخاصية دى
انه يفتح العقد مثلا بدولار واحدد له ان بعد عدد معين من النقاط يقفل جزء انا احدده من الصفقة
ويكمل بالجزء الباقى للهدف التانى
ينفع نضيف الخاصية دى
انا اشتغلت عليها يدوى وفيها ربح كويس
وانا اشتغلت بهدف 10 نقاط والتكملة بتكون لل100 نقطة
مممم
قمر هيك الكوالتي برضو 90؟
!!!!!!!!!!
!!!!!!!!! :0010:
ايوه يا صافيا
هو 90%
يؤ يؤ
لا تزعلي
اللي بيجيب بالثانوية العامة 90 بالمية يعني ممتاز =) هيك بنتشجع للفورورد تست
تسلم إيدك قمورة
مبارح واليوم عمل معكم عالرينكو بريك إيفن؟
رجاء حار من الأستاذ / جميل إضافة تنبيه صوتي لمؤشر الهاما كلما تغير اللون من الأحمر الى الأزرق و العكس ، مع جزيل الشكر