رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman_am76
السلام عليكم
ارجو الشرح المفصل واذا امكن بالصور عن ماذا يعني كلا من :
Higher lows
Lower Highs
للضرورة
وتحياتي للجميع
وعليكم السلام ورحمة الله
Higher lows : القيعان المتصاعدة , اي كل قاع اعلى من القاع الذي على يساره على الشارت , ويسمى الخط الذي نوصل به هذه القيعان بخط الترند الصاعد
Lower Highs : القمم الهابطة : اي ان كل قمة اخفض من القمة التي على يسارها على الشارت , ويسمى الخط الذي نوصل به هذه القمم بخط الترند الهابط
ولمزيد من التفاصيل والصور اطلع على هذا الموضوع
https://forum.arabictrader.com/t90819.html
وفقك الله
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالكريم
وعليكم السلام ورحمة الله
Higher lows : القيعان المتصاعدة , اي كل قاع اعلى من القاع الذي على يساره على الشارت , ويسمى الخط الذي نوصل به هذه القيعان بخط الترند الصاعد
Lower Highs : القمم الهابطة : اي ان كل قمة اخفض من القمة التي على يسارها على الشارت , ويسمى الخط الذي نوصل به هذه القمم بخط الترند الهابط
ولمزيد من التفاصيل والصور اطلع على هذا الموضوع
https://forum.arabictrader.com/t90819.html
وفقك الله
شكرا لك وبارك الله فيك
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اريد ان اتعرف على انواع هيئة الرقابة للفوركس
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
لو سمحت اخ عبد الكريم معلش هتقل عليك انا كنت طلبت من حضرتك برنامج gts mobile من فترة وحضرتك قلتلي اللينك اللي هنزله منه وفعلا دخلت وسجلت وكل حاجة بس لمل اجي انزل البرنامج يقولي no downloads available مش عارف المشكلة في ايه؟؟؟؟؟
وياريت لو في اي حد عنده البرنامج ده ممكن يرفعهولي ع طول بدون ما الجأ للموقع عشان تعبت جدا مش عارف انزله ولا من ع الكمبيوتر ولا من ع الموبايل؟؟؟؟؟؟؟
مع العلم انا موبايلي nokia n73
شكراااااااااا
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة subzero
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
لو سمحت اخ عبد الكريم معلش هتقل عليك انا كنت طلبت من حضرتك برنامج gts mobile من فترة وحضرتك قلتلي اللينك اللي هنزله منه وفعلا دخلت وسجلت وكل حاجة بس لمل اجي انزل البرنامج يقولي no downloads available مش عارف المشكلة في ايه؟؟؟؟؟
وياريت لو في اي حد عنده البرنامج ده ممكن يرفعهولي ع طول بدون ما الجأ للموقع عشان تعبت جدا مش عارف انزله ولا من ع الكمبيوتر ولا من ع الموبايل؟؟؟؟؟؟؟
مع العلم انا موبايلي nokia n73
شكراااااااااا
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
شكراااااااا
شكراااااااااااااااااااااااا
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مشكور جدا بجد اخ عبد الكريم وربنا يتقبل دعائي لك لان ده اللي اقدر اقدمهولك بس ربنا يتقبل
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
ممكن فضلا لا أمرا أحد يشرح لي صفحة الاخبار هذه ؟؟ وكيف أتعامل معها ؟؟
http://www.forexfactory.com/
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
السلام عليكم
ممكن شرح مؤشرات استراتيجية الاستاذ بوحة (صبح الصبح)
بطريقة سهلة
جزاكم الله كل خير مقدما
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
وماهي أهداف العملات الاخرى غير المجنون
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نون
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة firasss
السلام عليكم
ممكن شرح مؤشرات استراتيجية الاستاذ بوحة (صبح الصبح)
بطريقة سهلة
جزاكم الله كل خير مقدما
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة firasss
وماهي أهداف العملات الاخرى غير المجنون
السلام عليكم ورحمة الله
هذا الموضوع لاستفسارات المبتدئين يا غالي وليس للمتاجرة :)
ياريت تتوجه الى المنتدى العام ومطالعة الورش التي هناك لتعرف منها وجهات نظر اصحابها حيال حركة العملات المتوقعة
https://forum.arabictrader.com/f4.html
بارك الله فيك
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مشكور أخ عبد الكريم
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا