رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى العزيز سمير صيام انا معلش هسال سوال رخم شويه انا كنت قريت فى الموضوع دا كلام كدا عن بعض الشركاته منها fxcm
https://forum.arabictrader.com/t55728-4.html
فياريت تقول رايك فى الكلام دا بخصوصو الفكسول والاف اكس سى ام وشكرا والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hard_revenge
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى العزيز سمير صيام انا معلش هسال سوال رخم شويه انا كنت قريت فى الموضوع دا كلام كدا عن بعض الشركاته منها fxcm
https://forum.arabictrader.com/t55728-4.html
فياريت تقول رايك فى الكلام دا بخصوصو الفكسول والاف اكس سى ام وشكرا والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
وعليكم السلام ورحمة الله
بالنسبة لافكسم كانت هذه الشكاوى اثناء تداول الاخبار والشركة مشكورة غيرت السيرفرات ووفرت لكل بلد سيرفر لتخفيف الضغط وقت الاخبار اما غير ذلك فاسمح لى لم يكن هناك شكاوى من افكسم
واخيرا الان افكسم بدون ديلنج ديسك
وافكسول مافيهاش مشكلة فى الموضوع
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
Andrews' pitchfork
يا ريت لو حد يشرحلنا المؤشر ده شرح بسيط كدة وبردة كان ليا اسئلة تانية كتير بس لنا نجاوب ده الاول كدة واحدة واحدة
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM
Andrews' pitchfork
يا ريت لو حد يشرحلنا المؤشر ده شرح بسيط كدة وبردة كان ليا اسئلة تانية كتير بس لنا نجاوب ده الاول كدة واحدة واحدة
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
يمكنك السحب من رصيدك فى اى وقت ان شاء الله مادام المبلغ فى رصيدك
اقصد هنا استاذي بعد اتمام الصفقه مباشرة هل استطيع تحويل المبلغ لحسابي ام انتظر يومي عمل حتى استطيع التصرف فيه كما اريد؟؟
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السهم الحر
اقصد هنا استاذي بعد اتمام الصفقه مباشرة هل استطيع تحويل المبلغ لحسابي ام انتظر يومي عمل حتى استطيع التصرف فيه كما اريد؟؟
مباشرة تقدر تقدم طلبك وبقبول الطلب يتم الخصم من الحساب ويصل حسابك فى خلال يومين عمل ان شاء الله كحد اقصى
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
السلام عليكم و رحمة الله
كنت اسأل كيف يتم الاشتراك فى اكاديمية المتداول العربى للتعليم و التدريب و الفصول التعليمية الموجودة بمنتداكم
شكرا لكم
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nagar000
السلام عليكم و رحمة الله
كنت اسأل كيف يتم الاشتراك فى اكاديمية المتداول العربى للتعليم و التدريب و الفصول التعليمية الموجودة بمنتداكم
شكرا لكم
وعليكم السلام ورحمة الله
الاشتراك فيها يكون بعد اعلان الدورة القادمة وكيفية الاشتراك فيها ان شاء الله
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اين اجد شرح لمؤشر ستوكاستك والمومنتم وما اهميتهما ومتى بقدر استفيد منهم وشكرا جزيلا
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة life2009
اين اجد شرح لمؤشر ستوكاستك والمومنتم وما اهميتهما ومتى بقدر استفيد منهم وشكرا جزيلا
عليك بالموضوع التالى
https://forum.arabictrader.com/t43915.html
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته الف شكر اخى العزيز سمير على الرد انا مش اقصد انه فى شكاوى من افكسول لكن انا بقصد انه المشاكل دا موجود طب ايه اللى عملته افكسول لتجنب مثل هذه الاخطاء فقط من اجل المعرفه والحكم وفى سوال تانى بس شخصى كان فيه هنا عضو فى المنتدى اسمه Mr lonely دا المعرف بتاعه وكان فى موضوع انكتب انه عمله حادثه ومن ساعتها وانا مستنى الايميل بتاعه يفتح او اسال اى حد لاخبار عنه مش لاقى فياريت لو تعرف تقولى لانه معظم الناس هنا فى المنتدى بتقابل بعض يارب يكون شفى منها ان شاء الله
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hard_revenge
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته الف شكر اخى العزيز سمير على الرد انا مش اقصد انه فى شكاوى من افكسول لكن انا بقصد انه المشاكل دا موجود طب ايه اللى عملته افكسول لتجنب مثل هذه الاخطاء فقط من اجل المعرفه والحكم وفى سوال تانى بس شخصى كان فيه هنا عضو فى المنتدى اسمه Mr lonely دا المعرف بتاعه وكان فى موضوع انكتب انه عمله حادثه ومن ساعتها وانا مستنى الايميل بتاعه يفتح او اسال اى حد لاخبار عنه مش لاقى فياريت لو تعرف تقولى لانه معظم الناس هنا فى المنتدى بتقابل بعض يارب يكون شفى منها ان شاء الله
وعليكم السلام ورحمة الله
اللى عملته افكسول الله واعلم به بس اكيد السيرفر بتاعها قوى لدرجة انه لا شكوى منه
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
يوجد عدد كبير من المؤشرات الفنيه اريد تحديد اسماء المؤشرات التى اركز عليها واتعلمها
شكرا جزيلا
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
السلام عليكم
استفسار بسيط ماهو التريلينج ستوب وكيف استخدامه مع مثال على الطريقه ان تكرمتم
تقبلوا تحياتي