رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
السلام عليكم
بالله ابغى توضيح للرسوم البيانية
وكيف اعرف وافهمها يعني مثلا متى يطلع ويتنزل
هي طبعا غير مؤكدة لكنها تساعد فابغى وضحلي عن الرسوم البيانية وتفهمني اسايتها وتراعي اني مااعرف كثير
وسلااااااام يااستاذ
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اخى الكريم مشكور ماهى خطوط البايفوت وشكرا
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
ايه هو الفريم و منتظرين حضرتك :)
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
السلام عليكم امل مساعدتي في كيفية تحويل المؤشرات التي تحمل صيغة rar لكي تشتغل على الميتاتريدر 4 ودام عزكم0000 زيزوم
1 مرفق
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
الفريم اخي هو زمن الدي اخترت لتتبع الشموع
هناك عدة فريمات 15 دقيقة -نصف ساعة - ساعة- اربع ساعات - يوم -اسبوع- شهر
لاحض السهم هنا فريم ساعة
الملف المرفق 135815
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shady1001
ايه هو الفريم و منتظرين حضرتك :)
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forx1
السلام عليكم
بالله ابغى توضيح للرسوم البيانية
وكيف اعرف وافهمها يعني مثلا متى يطلع ويتنزل
هي طبعا غير مؤكدة لكنها تساعد فابغى وضحلي عن الرسوم البيانية وتفهمني اسايتها وتراعي اني مااعرف كثير
وسلااااااام يااستاذ
عزيزي لم افهم سؤالك
ارجوا التوضيح
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
هدا الرابط سياسعدك اخي
https://forum.arabictrader.com/t24619.html
بالتوفيق
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زيزوم
السلام عليكم امل مساعدتي في كيفية تحويل المؤشرات التي تحمل صيغة rar لكي تشتغل على الميتاتريدر 4 ودام عزكم0000 زيزوم
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
مشكوررررر ع الرد بس انا سألت سؤال فى الاول و مافيش رد :(
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shady1001
مشكوررررر ع الرد بس انا سألت سؤال فى الاول و مافيش رد :(
ما هو؟؟؟
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
الاخوان الاعزاء محبي الخير رواد المنتدى العريق لي سؤال
هل شركة افاكسول تدير حسابات للاشخاص الي غير متفرغين للتداوال او معلوماتهم بسيطة
ودمتم سالمين
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shady1001
انا بقالى بالظبط 3 ايام فى عالم الفوركس دا و عرفت شوية حاجات و انا اصلا ماكنتش عارف يعنى ايه فوركس و سوق عملات
بس مش عارف فى شوية مشاكل فى قراءة التشارت و لخبطة فى شراء او بيع العملات و خايف ان المشكلة دى تفضل معايا عالطول .. و حاليا انا فاتح حساب وهمى ع التورو و ابتديت ب 2000 و طبعا ماكنتش فاهم اى حاجة يعنى كنت مفكرها مجرد تسلية و فضل معايا بالظبط 145$ :)
شكلى مستثمر فاشل اكيد هههههههه
عايز بس اعرف من حضرتك المشاكل دى مؤقته و بالنسبة للتحليل الفنى للتشارت تنصحنى ابدا ازاى فيه يعنى ااقسم كل يوم افهم فيه شوية ولا ايه نصيحتك ليا انا متحمس جدا ع فكرة و ياريت تنصحنى :)
و ممكن لو تدينى ايميل حضرتك ع الخاص او هنا عشان استفسر من حضرتك ع شوية حاجات ان شاء الله
منتظرك
.
.
هو دا السؤال :016:
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
يا اخوان شو اخبار الكيبل اليوم وبكرا
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shady1001
هو دا السؤال :016:
اخي اقرا كتب التعليمية في هدا القسم
الكل بدا من الصفر تم صار مضارب محترف
اقرا اخي الكتب بتمعن وحاول ان تتفاعل مع الكتاب
انا اقول لك من مضارب مبتدا يحب ان يفيد و يستفيد
تحياتي
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo saqer
الاخوان الاعزاء محبي الخير رواد المنتدى العريق لي سؤال
هل شركة افاكسول تدير حسابات للاشخاص الي غير متفرغين للتداوال او معلوماتهم بسيطة
ودمتم سالمين
تفتح لك الحساب بكل سرور
لكن يا اخي ادا كانت معلوماتك بسيطة حاول تتاجر في الديمو
تم افتح الحقيقي
تحياتي
رد: لكل مبتدئ - بدون تردد - ضع سؤالك هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتوروحيديسرى
اخى الكريم مشكور ماهى خطوط البايفوت وشكرا
تفضل هنا
https://forum.arabictrader.com/t11408.html
تحياتي