حبيبى الف مبروك
ان شاء الله نخلص على ارقامنا باذن الله
تحياتى واسبوع موفق
Printable View
بيع النيوزلاندى دولار الآن جيد
بسم الله
USDCAD
الملف المرفق 407197
السعر دلوقتى تقريبا 0910 هبيع دلوقتى عندو منطقتين مقاومه 0930ترند هابط 0950 اختبار الترند الاستوب ثبات فوق ال 0950
هدف ان شاء الله 0800
والله اعلى واعلم
صباح الفل على الجميع
اخبار الاسترالى دولار معاكم ايه
صباح الخير ياغالى
الاسترالى انا زهقت منه صراحه مش عايز يتحرك كل السوق نزل الا هو
وكل مافتكر الهليله الى كان عاملها المركزى وكل يوم عايزين ال 85 استغرب من اسعاره
على العموم قدامه دلوقتى مقاومه عليها لحد 9420 لو موقفش يبقا هنطلع للهاى 9460
الملف المرفق 407245
والله اعلى واعلم
نعم ابو ادم هذا ما حدث
خرجت من كل عقود الاسترالي التي عندي
وخسرت به نصف الارباح التي حققتها بثلاث اشهر عمل (ارباح حققتها من خلال 100صفقه ولم يتم ضرب استوب واحد فيها)
وقبليها بكم يوم ستوب 8710 على الفرنك اخذ النصف الثاني من الارباح (الفرنك جاب لو 8703 وطلع زي ما انت شايف اكثر من 260نقطه)
ورجعت الان احاول من جديد على بياض
وكانك يا بو زيد ما غزيت
لكن الحمد لله راس المال ما زال موجود
وحقدر اعوض
انا طلبت العوض من الله
وان شاء لن يخيب طلبي