تمام ياباشا بس شارت الديلي مش مظبوط ايه الزاوية الي ردت السعر؟
Printable View
السلام عليكم...ايه رايك في الشارت يا كيمو...هل انا كده صح؟
الملف المرفق 404087
الاسترالي
نفس الشكل الي شغال عليه صاعد وهدفه 0.99 زاوية 360
السلام عليكم..هل الاسترالي لسه زي ما هو يا كيمو لسه مستهدف السعر0.9258 عند الزاوية 180 و بعدين يرتد لان انا مش لاقي شكل جديد اتكون بعد الخبر
تحياتي
eur jpy#
الملف المرفق 404731
ايه رائيكم يا جماعه
++الاسترالي ++
الاسترالي وصل لمناطق حلوة للشراء بعد ارتداده من الزاوية 240 لنص المسافة تقريبا اعتقد حينهي التصحيح هنا ويكمل الاتجاه
دخلت شراء باستوب 60 وهدف مبدئي 9361 وعقد اخر سوينج
يا جماعه ايه اعدادات الزوايا للدهب ؟
السلام عليكم...شوف كده يا كيمو شارت اليورو هل الرسم من القاع ده جائز بعد انتهاء 360 شمعة من القاع 1.3667 ولا لازم 360 شمعة من اقرب قاع؟
ونفس الكلام علي الاسترالي هل الرسم كده صح؟مع الوضع في الاعتبار الشكل الرئيسي علي الدايلي
تحياتي
الف شكر يا كيمو
ايه رائيك دائرى على الربع ساعه فى المجنون وكمان متوافق على الساعه الزاويه 90 من نفس القاع
والهدف الدكتور حماده عارفه تقريبا فوق 173 وكمان ممكن 179
ولكن اعتقد الهدف 176 وشويه فكه هههههههه
الملف المرفق 405368