السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم اقرأ الملفات الي بالمرفقات ان شاء الله يفيدونك
Printable View
السلام عليكم
http://www11.0zz0.com/2012/12/10/11/702629907.gif
المرجو تصحيح
انشاء الله سارفع فريامات الاخرى
1- youness29677
2- moslemb
3- H.O
4- MBR
5- allmouafa9
6- kamalm
7-احمد الخالد
8- AlBaiti
9- horizon1980
10-تريدر2000
11-sondos
12-mdredey
13-Othman Dawod
14-abo majed
15-lele
16-@Kir
17-TARIQ-FX
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
ارجو مراجعة شروط وخطة الرحلة
حتى الان يا اخوان هؤلاء الاعضاء المشتركين (( العدد محدووووووووووووود )) علما بانه سيتم اضافه 10 مقاعد اضافيه في حال تخلف احد الاعضاء المسجلين
وبالنسبة يا اخوان للتفرغ ليس تفرغ تاما ولكن حنشتغل على فترتين ( جلسة صباحية - وجلسة مسائية ) يتم التنسيق مع اعضاء الفريق بحيث يكون التنسيق بين تقسيم العمل على فتريتين لغير المتفرغين
[QUOTE=ابوإيلاف;2556752]درس قنوات ايش يا عمنا .؟
ياقمر يابو ايلاف ...
دخلنا بيع على اليورو الاسبوع الماضي من 1.3124
نزل اليورو وقفلنا عقودنا على ارباح ممتازه جدا ولله الحمده
نزل اليورو الى طرف قناه المهندس والتي توافقت مع نسبه الفيبو 423 اللي انتا بتتكلم عنها
دخلنا شرااااااء من 1.2898
وعدلنا الفيبو حسب نفس الطريقه اللى ارفقتلك فيها شارت ابولمار ..
وطلعنا من 1.2948 .. ليييش ؟؟
عشان خط المربعات اللى واضح قدامك فى الشارت المرفق لعيونك الى كان موجود قبل فيبو 261 بحوالي سته نقاط .. كمان كنا يوم جمعه والسوق كان على وشك الاغلاق يا قمر ..
1.2898 - 1.2848 = 50 نقطه دي ارباح صفقتنا ..
قيس السعر كام ارتد هتلاقيه ارتد 75 نقطه بالتمام والكمال فهمت ..
75 نقطه اخدنا منهم احنا 50 نقطه ..
يااااريت تكون الصوره اتضحتلك ابو ايلاف يا قمرهم
بالتوفيق يا عمنا ..
1- youness29677
2- moslemb
3- H.O
4- MBR
5- allmouafa9
6- kamalm
7-احمد الخالد
8- AlBaiti
9- horizon1980
10-تريدر2000
11-sondos
12-mdredey
13-Othman Dawod
14-abo majed
15-lele
16-@Kir
17-TARIQ-FX
18- ابوإيلاف
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
ارجو مراجعة شروط وخطة الرحلة
حتى الان يا اخوان هؤلاء الاعضاء المشتركين (( العدد محدووووووووووووود )) علما بانه سيتم اضافه 10 مقاعد اضافيه في حال تخلف احد الاعضاء المسجلين
وبالنسبة يا اخوان للتفرغ ليس تفرغ تاما ولكن حنشتغل على فترتين ( جلسة صباحية - وجلسة مسائية ) يتم التنسيق مع اعضاء الفريق بحيث يكون التنسيق بين تقسيم العمل على فتريتين لغير المتفرغين