نقول بمشيئة الرحمن وايضا لابد من الحذر لأنه اليوم الجمعة بالتوفيق
Printable View
ان شاء الله الى الاهداف
لا اتوقع هبوط اكتر من 12980 و الهدف 13110 باذنن الله
دخلت شراء من نفس النقطة ابو عبد الله
مبروووك الاهداف اي مروض اليورو
الله ينور عليك اخي ابو عبد الله بصراحة الكام يوم اللي فاتو الواحد خسر كتير جدا جدا والحمد لله رب العالمين بسبب عدم تواجدك يا نجم اليورو انا هسميك كدة يارب ما تغيب المدد دة تاني عننا وعن اخوانك اللي ربنا جعلك سبب في رزق لهم
اخي ابو عبد الله هل تعتقد ان الارتفاع من 1.3038 حتي وصل الي مستوي 1.3060 هو مجرد تصحيح بعد الهبوط الكبير ام انة صعود لمسنوي1.3108
اليورو بيع بيع
هذا الهبوط للعملات ضد *الدولار *بسبب تصريح بيل قروس ان البنوك المركزية تواجه خطر انهيار مثل انهيار 1987
ياكريم و الله كنت ربحان 20+ وسبحان الله في لمح البصر اصبحت العكس تماما
الحمد لله و الشكر ربنا يعوض علينا جميعا ان شاء الله
السلام عليكم الاخوة والاخوات الافاضل احب اضع نقطتين نفتكرها جميعا في وقتها وليكن رقمين تاريخيين للزعيم
1.3307
1.3481
هذا والله تعالى أعلى وأعلم
السلام عليكم
ابوعبدالله ماشاءالله ابدعت
معليش قاطع شوي عن المنتدى كله بسبب
اللابتوب قلبت شاشته سودا بدون اضاءه
وصراحه عاذره من الكرف الي شافه
مع انه جديد شاريه من ٢٠٠٨ بس
شكل اجهزه ايسر تعبانه