دخلنا معك يازعيم فبيع الباوند والله الموفق
Printable View
دخلنا معك يازعيم فبيع الباوند والله الموفق
خلى بالك يا سامر الباوند اصلا صاعد لـ 6870
يعنى انت دلوقتى بتلعب على نقاط التصحيح
واللى يلعب مع الأسد لازم ياخد باله :0016:
كده اليورو اكتفى بالهدف الاول صعود عند 3807
يا سامر بطل لعب فى سكينة الكهرباء مش عارف اشتغل
كل شوية الكهربا قاطعة :0016:
بالتوفيق يا زعيم
الباوند ارتد من 61.8 و توقعاتي كانت للسعر 6580 بس هو زودها حبتين المهم طالما اسفل 6720 هو للبع ان شاء الله
الكهرباء مش عارف اشتغل
كل شوية الكهربا قاطعة :0016:[/QUOTE]
طيب بس تقطع الكهربا اديني تلفون و انا ابطل لعب
بالنسبه لليورو قلتلك 3805 و باذن الله يكمل للاسفل
دخلت بيع يورو اليعر الان 3794 بهدف 3705 و التعزيز 3740 استوب فوق
3880 لدينا بيع كيبل 6650 و ساعدل الاهداف لتصبح 6600 و 6550 التعزيز 6719 الستوب 6778
تقريب الستوب لليورو 3815
والكيبل الستوب 6689
اليورو 3-4
حقق اليورو هدفين 3770 و 3710 بانتظار الهدف الاخير 3660
الشكل يوضح ان كسر 3710 يعني مزيدا من الهبوط
3850 طالما السعر اسفلها فهو للبيع و اي صعود لمناطق 3800 يعني تعزيز البيع يا محمد
الملف المرفق 402397الملف المرفق 402398
ان شاء الله اليوم يطلع اليورو الى 1.3801 لابيع من هناك معاكم
و الله الموفق