ان شا لله خير بس لو قدر يكسر الزاوية و يتداول فوق 3820 عن نفسي هواصل معاه للزاوية 180 و السعر 3944
في الاساس ضرب مناطق 3740 يعني شراء عشان كده نبهت على النقطة دي و عشان نرجع للبيع لازم يغلق اسفلها و شبه مستحيل يحصل الكلام ده عشان كده رد علي و اشتري :)

