أنا حملة منصة FXCH أنا عارف انها نصابه بس قلت اجرب ديمو اشوف السكريبت وطريقته
حطيته فى فولدر السكريبتس وعملت علامات الصح على السماح بالتداول الالى وسحبته على الشارت ومع ذلك بقاله حوالى ربع ساعه مفتحش ولا صفقه انا مش راضى يشتغل معايا مش عارف ليه
Printable View
أنا حملة منصة FXCH أنا عارف انها نصابه بس قلت اجرب ديمو اشوف السكريبت وطريقته
حطيته فى فولدر السكريبتس وعملت علامات الصح على السماح بالتداول الالى وسحبته على الشارت ومع ذلك بقاله حوالى ربع ساعه مفتحش ولا صفقه انا مش راضى يشتغل معايا مش عارف ليه
هو الكسبيرت نزل؟
يا جماعه فى حاجه مهمه كنت عاوز أسأل عليها قلت اجرب السكريبت على انستا فوركس لكن مفتحش صفقات خالص ليه ؟ مع انى غيرت التيك بروفت وخليته كبير
ياجماعة انا تعبت نفسيا خلااااااااااااااص مابقي شئ في راسي نهائي
بدأت ب 1000 دولار امس والان فوق 6 مليون...... والله تعذيب
يخرب بيت الشركات حاولت الي ان دخت وتجننت واعرض عليهم ياخذو نص الربح ويرفضو.........شئ بجنن
السلام عليكم جميعا
الف مبروك علينا
ياريت تظهروا كى نتشاور و اللى يوصل لحاجة ياريت يقول
استاذ وضاح ربنا يباركلك
و لا تحزن اخى فاءرضاء كل الناس هو المستحيل بعينه
تحياتى
تم التواصل مع 3 شركات جديدة بخصول السبريد، ولكن للأسف لا توجد نتيجة إيجابية
وعليكم السلام ورحمة الله
المقصود أخي أن من سيجد الشركة المناسبة ويشغل عليها هذا السكريبت على حسابه الخاص فهو سيحصل على مبلغ كبير جدا .
وطبعا هذا الأمر سيكون متاحا لكل الناس .
أنا بصراحة كنت مخطط لشيء آخر وهو العمل بهدوء وروية وأن يستفيد الكل بدون أي ضوضاء وجعل الشركات عمياء عن هذا الموضوع .
ولكن ضغط كيل الاتهامات الباطلة وضغط التقيد بالقوانين جعلني أتراجع عن مخططي الأول وترك الأمر مفتوح للجميع . وكل واحد هو ورزقه المقسوم .
الآن بعد أن عرف السر من خلال كود السكريبت سيكون من السهل على الشركات محاربة هذا النوع من السكريبت وستكون المهمة أصعب من قبل .
على العموم حصل خير وأنا أريد وأنت تريد والله يفعل ما يريد .
حد سمع حاجة عن شركةironfx