فعلا جبت من الاخر يحج باك دور طيب والعمل مافيش غير شركات ال قال عليها الاخ فوق مشاركتك نتابعهم واحدة واحدة
Printable View
انا اعجبني عرض هذه الشركة و لم اعرف لماذا تتجاهلونها
عندها عرض لتثبيت السبريد و هي تقبل الاسكالبينج
(FXTG (ForexTG
للمصداقية مكانها
الشركة مسجلة في الرقابات الاسترالية
Regulation: ASIC (license #290108), Australia
هي حتوفر كل شيء بقى ايه المشكل
هذا رابط العرض
Promotion Type: Other
Valid Until: May 29, 2014
The Lowest Spreads on an Award Winning Platform!!
1 pip fixed spreads on 1 major of your choice, 2 pip fixed spreads on ALL majors, 1 pip fixed spread on ALL majors, up to 50% discount on commodity spreads!
ALSO, receive 15% bonus upon 1st deposit.
http://minisites.fxtg.com/why-trade-...=13362&lang=En
وجدت الشركة وجدتها
يا رب سهل
لحظات
نبدأ على بركة الله
الشركة في السوق من سنة 2000 تبارك الله
مرخصة في دبي
(DMCC (Dubai), DGCX (Dubai
النوع
No Dealing Desk
السبريد لحساب الستاندر
1 بيب لليورو دولار ثابت
الحساب الستاندر يلزمه ايداع 1000 دولار
الرافعة 1:200
تقبل الاسكالبينج
الاسم hedefonline
الموقع لفتح حساب ديمو
http://www.hedefonline.com/Open_demo_account.aspx
رائعة جدا ايه اكثر من كده
Dr-GEnius ممكن تساعدنى في اكسبيرت مش ملاقى حد يبرمجه لى ؟
والله تعبت وانا الف على المنتديات ومافى اى واحد يساعدنى
نظرة على المنصة 4 ارقام الحمد لله
1 بيب سبريد
و 50000 دولار وهمية هههههه
http://www14.0zz0.com/2012/07/07/01/841274644.png
هي دي المنصااااااااااات ولة بلالالالالالالالالالالالالالاش حاجة زي الفللللللللللللل
انا ارى انها مناسبة جدا
هم عندهم حسابات اسلامية بس الحساب الاسلامي يكون فيه السبريد 2 نقطة
لكن حساب الستاندر فيه سواب و هذا ليس مشكل لان الاخ عطار سيغلق قبل منتصف الليل و يكون حقق المليون كأننا باغتناهم
يلزم ان نجازف و والله لو كان عندي 1000 لفتحت حساب حالا و اهديته للاخ عطار ليجرب
في انتظار اخونا الاستاذ عطار لانه غاب عن موضوعه
انا هقوم اصلى الفجر وانام يلاة سلام عليكم يارجااااااالة