2 مرفق
مطلوب تحويل اسكريبت رائع لفتح وغلق الصفقات
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
فيه اسكريبت ممتاز جدا لفتح الصفقات وغلقها بسرعة ، مفيد جدا لأصحاب الاسكالبينج
الاسكريبت بتسحبة على الشارت بيكون بالشكل ده ، تضغط بيع او شراء وتحدد الاستوب والهدف بالنقط ، وتحدد اللوت ، وفيه خاصية تريلنج ستوب والبريك ايفن
http://www.atcbrokers.com/images/adv...ers/image2.jpg http://www.atcbrokers.com/images/adv...ers/image3.jpg
______
المشكلة ان الاسكريبت يعمل فقط على منصة ATC broker + يعمل فقط اذا كان السرفر هو ATC ( يعني لو المنصة هي ATC وقمت باضافة سرار شركة فكسول مثلا ، لن يعمل )
وهو محمي بصيغة ex4
قمت بعمل decompile للاسكريبت واصبح الآن بصيغة MQ4
مرفق الاسكريبت بالصيغتين ، اتمنى ان يتكرم احد ويقوم بالتعديل اللازم لكي يعمل على اي منصة وعلى اي سرفر
الملف المرفق 329630 الملف المرفق 329631
جزيل الشكر
1 مرفق
رد:مطلوب تحويل اسكريبت رائع لفتح وغلق الصفقات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسن الهلالي
للأسف لا أدري
هو بينزل لوحده مع منصة ATC broker
تفضل جرب هذا وفيه ملف ديل اسمه mt4dll بتحصله فى ملف libraries لازم تنسخه على المنصه الجديده واذا ما اشتغل شوف نوع الاخطاء او ارفق ملف ديل بتوفيق