1 مرفق
رد:عبدالعزيز اليمني & التحليل الكلاسيكي
اليورو دولار يواجه الترند الهابط واحتمال الاسبوع الجاي هبوط للعملة
1 مرفق
رد:عبدالعزيز اليمني & التحليل الكلاسيكي
اليورو كندي يواجه ترند هابط على الويكلي والديلي واحتمال هبوط الاسبوع الجاي للعملة
2 مرفق
رد:عبدالعزيز اليمني & التحليل الكلاسيكي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالعزيز اليمني
الفضة وفرصة فسيكال
من يريد ان يشتري الفضة يشتريها عند 26.00
وينساها سنة ان شاء الله الى 50.00
والشارت يتكلم وفي نفس الوقت السعر مش عارف يكسر هذا الرقم احتمال يرتد بسبب الترند الصاعد+مسنوى فايبو161%+تقاطع الاستوكاستك الصغير+تشبع الاستوكاستك الكبير
ممبروك لاصحاب الفيسكال
ارتفاع للفضة 9دولار وحاليا ارتفاع 7دولار لعشرين اسبوع
1 مرفق
رد:عبدالعزيز اليمني & التحليل الكلاسيكي
رد:عبدالعزيز اليمني & التحليل الكلاسيكي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالعزيز اليمني
هلا والله دكتور احمد والله كلامك فيفرحني وانا اتعلمت منك الصبر في فتح الصفقات وعلى فكرة انا متابعك بصمت موضوع استراتيجية الشهباء اذا التزمت بنفس الطريقة + ادارة الحساب والله هتكون مدير حسابات ناجح بس استمر بنفس الفكرة
تحياتي لك وللاخ سيف وعلى فكرة انا اسف على التاخر في الرد عشان انا صرت سونجي ادخل في اليومين ساعة على البرنامج التداول اتفحص الشارتات واقفلها وفي نفس الساعة بدخل على المنتدى وارد على اصدقائي مثاك يادكتور
ربنا يخليك يا صديقي
و شكرا لاطرائك و انا الشهر اللي فات ملتزمتش قليلا لكن ان شاء الله بداية من الاسبوع الجاي هاعود للاتزام التام و ربنا يوفقنا
احسن حاجة السوينج فعلا خصوصا في سوق الايام دي شديد التقلب
رد:عبدالعزيز اليمني & التحليل الكلاسيكي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالعزيز اليمني
هدف الفضة خلال سنة 2013
فرصة سوينجية استثمارية رائعة
و كل شارتاتك لليورو جحميلة جدا
ياريت نظرتك للمجنون يا حبي و هل فيها تغيير عن اخر شارت ؟
1 مرفق
رد:عبدالعزيز اليمني & التحليل الكلاسيكي
أستاذ يا أخي والله تعلمنا منك الكثير في الكلاسيكي
وأنا صراحة من عشاقه وهذي صفقات الاسبوع الماضي و هي مازلت مفتوحة