المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moody10
الاتنين اد بعض تماما .35 قرش قيمه كل موجه
سؤالى هنا ياريس هل ممكن ان الموجه [iii] تكون انتهت كده بدون اى امتداد ؟ وازاى اتخذ قرار لو انا معايا السهم ؟ ولا لسه احنا فى بدايه امتداد ؟
خاصه ان الموجات الداخليه ل[iii] تكاد تكون متساويه ولم يحدث اى امتداد ؟
خاصه ان حركه الماكد على الدايلى لسه بتكسر الانحراف السلبى لاعلى ومن خصائص الموجه 3 انها اعلى عزم وده لسه محصلش هل ده يفيدنا فى حاجه بالنسبه للترقيم خاصه ان فى سهم كمان فى السوق له احتمال قوى جدا جدا عن امتداد سعرى ؟