ماشى
بس الافضل تعدلى النقطة y و تعمليها a من Y
Printable View
السلام عليكم
الموجة a دافعة واضحة جدا
يعنى فكر فى دبل او تربل زجزاج
و ايضا فكر فى دافعة ممتدة
الملف المرفق 372489
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
صباح الخير على الجميع
الراننج هيكون بالشكل ده يابشمهندس
الملف المرفق 372520
صباح الخير جميعا ..
هل هذا هو الترقيم المنطقى الوحيد ؟
الملف المرفق 372524
طيب الموجة a تفاصيلها ممكن تكون كده يا دكتور ؟؟
الملف المرفق 372544
السلام عليكم بشمهندس ..
بالنسبة للموجه المشار ليها بالسهم الازرق فى القاع فهى موجه هتبقى موجه منقطعه ناهية لسيناريو يعنى سى او خامسه ( ايا كان )
وباقى الصعود يكون بالشكل ده ..
الملف المرفق 372555https://forum.arabictrader.com/images/misc/pencil.png
الترقيم سليم
ممكن ايضا نرقمها دافعة
الملف المرفق 372625