شكرا علي ردك يا غالي
انا قصدي فيه شرح للاوامر اللي اقتالت المرة اللي فاتت
يعين انا عايز ابرمج الاكسبيرت و اضيف اوامر المرة اللي فاتت بس انا مش فاكرهم للاسف
الحمد لله
تم عمل اولاجب بعد مراجعة الاكواد من الاكسبيرات اللي ارفقها الاخوة الاعزاء هنا فالموضوع:asvc:
هو مفيش محاضرة النهارده ولا ايه انا الروابط كلها مش شغالة
شباب حد عارف يدخل علي الويبنار؟
الروابط كلها بتطلب id جديد
السلام عليكم
تم عمل الواجب
الاكسبيرت يعمل على كل المنصات اربعة ارقام او خمسة ارقام
سوف يتأخر الويبنار ربع ساعه فقط لحل المشكله برجاء الانتظار
هههههههههههههههههههههه
يا باشا انتا تهزر براحتك خالص احنا اخوات ده اولا
ثانيا انا مكنتش هعرف احل الواجب غير من اكسبيرتك و اكسبيرت الاخ xcv
علي فكرة مشكلة الكتاب بسرعة دي بقالها معايا 3 سنين تقريبا بسبب اني بعمل 50 حاجة في وقت واحد
يعني تلاقيني بكتب هنا فالمنتدي
و ببص علي المنصة
و بتابع حسابي
و بتابع الفيس
و بتابع منتديات تانية سواء فوركس او غيره
و فاتح كتاب عامل نفسي بذاكر فيه
و بتكلم فالتليفون
و ممكن اكون فاتح التيفزيون مثلا
هههههههههههههههههههه
كدا يعني يا باشا
اعمل ايه بس اليوم قصير اوي و انا عايز اعمل يجي 100 حاجة هههههه
الويبنار مش شغال
ياريت تبعتوا اللينك بتاع المحاضرة ع الميل .... لانه بيقول ان الاينفنت انتهت
الويبنار لا يعمل
https://forum.arabictrader.com/attac...35974970-1.jpg
شباب
اانا لما جيت اعمل بالك تيست طلعتلي الاخطاء دي
حد يعرف معناها ايه؟
للأسف لن يوجد ويبنار اليوم نظرا لحدوث مشكله عرضيه في غرفة الويبنار وقمنا بعمل غرفة أخرى لكن لن نستطيع أن نبدأ الغرفه الآن لذلك
سوف يكون الويبنار يوم الإثنين القادم بإذن الله وسيتم إرسال رابط الويبنار الجديد للإخوه بحيث سيكون الإسبوع القادم هو آخر محاضرتين في الويبنار
تحياتي وإعتذاري لجميع الإخوه
حصل خير يا باشا
شكرا لحضرتك علي مجهودك الكبير معانا