الحمدلله والشكر لله
شكرا لك اخت انصاف على كل شىء اغلقت الباوند على الفيبو الاخضر
لى اقتراح بسيط اذا الادارة بتاعه الديمو لن تسمح بصفقات كتير ممكن حضرتك تفتحى الصفقات التانية بلوت 0.01 وليس 0.1
يعنى مثلا انهارده كان كيبل بس عشان الادارة
ممكن نفتح اليورو بللوت الصغير االتانى ده ومش هياثر من باب كسب المزيد من النقاط ومن باب المتابعة ايضا مع الاعضاء اللى فاتحين يورو
وشكرا لك مرةاخرى هذا الاسبوع جميل فعلا مليان ارباح
